Hotel Sistina

Anders

Basic

Familie
4-10-2016

Kamers zijn ouderwets, ontbijt was basic en zijn geld niet waard. Ontbijtruimte te klein.

Sommige van de mensen aan de receptie waren ronduit onvriendelijk en bot.

Ligging was prima, in de buurt van de spaanse trappen en trevi fontein.

Fantastische plek

Livia Lee
17-7-2016

We hebben een geweldig tijd gehad ( kammer 101)

Prima+hotel

Adriaan
3-8-2015

Hotel Sistina is een prima uitvalsbasis voor het ontdekken van Rome, klein gemoedelijk hotel.

Aanrader

Manon
12-3-2011

Hotel heeft een perfecte ligging: alles is goed te voet bereikbaar en anders is er een metrostation op een paar minuten lopen. Kamers zijn ruim en personeel erg vriendelijk.

Aardig hotel, zeer centraal

Roy V
1-10-2009

Dit hotel ligt tussen het Barberiniplein en de Spaanse Trappen, en dus zeer centraal.

Personeel is gereserveerd maar vriendelijk. Kamers zijn schoon maar niet geweldig.

Echter het internet waarmee ze adverteren: daar klopt niets van. Ze hebben een PC bij de receptie die je voor 3 EUR per half uur mag gebruiken. Voor een zakenbezoek is dit hotel dus niet geschikt.

Ontbijt is goed.

2007

Prima hotel(4 sterren is misschien iets te hoog gegrepen), de grootste pluspunten van het hotel zijn de ligging en het personeel.De ligging is midden in het centrum maar toch rustig en alles is te voet te bereiken, het personeel is zeer vriendelijk en gedienstig( vraag hun gerust adresjes voor goede restaurants, zij weten ze wel te vinden!). het ontbijt is zeer uitgebreid volgens Italiaanse normen en de kamers zeer ruim, maar ze kunnen wel eens een face-lift gebruiken. al bij al een prima hotel om Rome te bezoeken!

2005

ben hier terechtgekomen in april van dit jaar met het overlijden van de paus, omdat bijna alle hotels al vol zaten. Dit hotel was ideaal: alles is prima te voet of met de bus te bereiken. Als je geen auto bij je hebt is dit een prima lokatie om te overnachten als je Rome wilt zien. Prima ontbijt ook.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sistina in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sistina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.