Camping Seven Hills

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Mooie camping met goede campeerplaatsen

Arjen de Groot
10-8-2017

Mooie camping en prachtige ligging. Goede campeerplaatsen met veel ruimte. Dichtbij het station en binnen 20 min zit je in hartje Rome. Alleen met 4 man 4 euro busje heen en 4 terug. Zelfde voor de trein en 6 euro metro. 22 euro totaal. Kun je ook je auto in een parkeergarage in Rome zetten. Dit is zeker aan te bevelen als je in avond terug komt.

Zwembad prima, alleen dat kost extra, 3 euro pp per dag.

Minpunt is de behulpzaamheid bij de receptie en de verouderde staat van de camping.

Toch prima naar ons zin gehad maar een echte aanrader...

Nee, prijs kwaliteit klopt in mijn ogen niet. 400 voor 7 nachten en bijbetalen voor het zwembad. Als je hier in het voorjaar voor minder kunt staan dan zou in het aanraden.

Oude reviews (archief)

Prima camping voor maar een paar dagen.

Linda de Wit
14-8-2016

Wij stonden met onze vouwwagen voor 3 nachten op deze camping. Zat veel engelse jeugd in de huisjes dus veel lawaai snachts dat vond ik wel storend aangezien wij er op tijd uit gingen om Rome te bezoeken. Het winkeltje op de camping heeft niet veel zelfs geen vers brood smorgens dus wij hebben in Rome ons ontbijt gekocht. Het is een prima camping om Rome te bezoeken. De shuttle bus rijd ieder half uur naar het treinstation vanwaar je naar Rome kunt en kunt uitstappen waar je wilt. Wij waren de 2de dag om 8uur met de bus weg en stonden om half 9 bij de St Pieter. Geen wachtrij!!! Dus konden op ons gemak alles bezichtigen. Geen camping dus om lang te staan. Is ook nog best prijzig ook vond ik!!

prachtige camping

harry
17-8-2012

waren hier in julli 2012 met de camper om enkele dagen rome te bezoeken , de camping verhuurd ook kleine chalets en deze waren gevuld met engelse jeugd , en wat kunnen die een kabaal maken overdag en ook s'nachts in de disco op de camping , maar gelukkig was dit maar voor een nacht omdat de jeugd de volgende dag vertrok .

camping had een prachtig zwembad alleen moest daar iets extras voor worden betaald , wat verder prima geregeld was, dat je voor 50 cent om het half uur met de bus naar het station gebracht werd om rome te bezoeken en sávonds stond de bus er weer te wachten , de trein bracht je voor 1 euro tot 1km van het vatikaan , idiaal dus

We hebben een aantal aanbieders voor Seven Hills voor je op een rij gezet:

Eenvoudige camping aan de rand van Rome

postvoornelly
    22-9-2011

Wij overnachtten in een stacaravan met gedeelde badkamer. Dat komt neer op een kamer met 2 eenpersoonsbedden 2 soort nachtkastjes aan het eind van het bed en een grote kast tussenin. 4 van deze kamers samen vormen een huisje. Het is erg gehorig maar verder prima bedden en schoon. Het toiletgebouw was redelijk, niet echt schoon, lekkere douches.

Er waren enkele groepen uit Australië, prima, geen last van gehad.

Met het openbaar vervoer is Rome in een half uur drie kwartier te bereiken. Het busje van de camping rijdt van 8.00 tot 13.00 en van 15.00 tot 21.00 op en neer naar het station. Vanaf het vliegveld kan je met een treinkaartje van 8 euro tot aan de camping komen (1x overstappen op Trastevere).

Het eten op de camping was heerlijk, het restaurant gezellig en het personeel uiterst aardig, we hebben heerlijke avondjes gehad. 1x gezwommen, was lekker.

Ik zou er zo weer heengaan maar dan wel een onderkomen met een douche en toilet nemen.

mooie tijd gehad!

René
    16-8-2010

Stadsbezoeken aan Rome afgewisseld met bezoekjes aan het kilometers lange prachtige strand van Maccarese. In een straal van 20 a 25 minuten reistijd. En tussendoor natuurlijk enkele dagen heerlijk aan het zwembad gelegen. Dat je daar een knaak voor moet bijbetalen mag je niet noemen. Bij een beetje zwembad in Nederland betaal je meer aan een bezoek dan een overnachting op deze camping! Voor ruim 2 weken ca. EUR 280 betaald (2volw. 2 kids en tenten). Sanitair mag vernieuwd worden. 2 Sanitairgebouwen, 1 voor jongerenreizen en 1 voor ons :) Totaal niet gestoord aan de jongeren uit Nieuw Zeeland en Australie (dus niet uit Amerika). Mooi zwembad, geen kinderbad erbij. Verder geen animatie of speeltuintjes, wij hebben onszelf hier prima vermaakt. Zeer ruime plek die je zelf mag uitzoeken. Steakhouse en restaurant met prima eten. Supermarktje hele dag en avond open, buiten de camping ook supermarktjes. Geen shuttlebus gebruikt, tegenover metrostation is namelijk een grote gratis parkeerplaats

vooral doorreiscamping

René
    16-8-2010

Maar ach, wij hebben ons zo goed vermaakt dat we er meteen 2 weken verbleven! 25 minuten verwijderd van de prachtige stranden en strandresorts van Maccarese en 25 minuten met OV verwijderd van hartje Rome. Iets van 280 euro betaald voor 2 volle weken. Zwembad is mooi en schoon, strak maar vriendelijk badregime (geen muts of speedo, maar niet duiken of rennen). Bediening in restaurant is vrij klungelig, het eten is wel goed en als je geluk hebt krijgt iedereen het ongeveer gelijktijdig. Camping werd veel bezet door grote groepen jongeren uit Australië en Nieuw Zeeland. Geen echte overlast van ze gehad, wel gezellige gesprekken. Supermarktje bijna hele dag en avond open. Klein dierenparkje. Zeer ruime en goed beschutte staplekken die je zelf mag uitzoeken, plaats zat. Voor kinderen misschien jammer dat er niet veel andere kinderen zijn die langer blijven. Geen speelveldjes of animatie.

mooie camping, maar toch een paar missers

Fam Drenthe
    5-8-2010

Het is op zich een mooie camping, maar doordat er een reisorganisatie is met luidruchtige amerikaanse jongeren is er van veel rust ´savonds niet veel te merken.

In de supermarkt verkopen ze meer alcoholhoudende dranken dan andere artikelen.

Internetten is vrij duur op de camping.

En in de douche´s vindt je vrij regelmatig maandverband dat er rondslingert, niet zo netjes is het sanitair dus.

Bij de receptie wordt je klantvriendelijk geholpen.

Ook is het een pluspunt dat je voor weinig geld naar het station gebracht wordt zodat je met de trein naar Rome kunt.

Wat ook eigenlijk raar is dat je nog apart moet betalen voor het zwembad, als het 38 graden buiten is dan heb je die 2,50 er wel voor over, maar zoals wij met zijn zessen zijn is 15 euro best een aardig bedrag.

Seven Hills heeft gedateerde sanitair, wel schoon maar mag nodig worden vernieuwd.

Shuttle verbinding zeer goed, rijdt op bepaalde tijden, buiten de tijden om kan je de nachtbus nemen (nr 25) of de taxi. mooi zwembad, kost wel 2,50 maar voor de prijs die je betaald voor je standplaats is dat te begrijpen. De weg naar de camping toe gaf ons wat zorgen, vanuit de camping met caravan direct stijl omhoog. Deze weg was zeer smal en er kwam ook een tegenligger aan dus achteruit met de caravan, geen pretje. Waarom de andere in(uit)gang niet standaard open is snap ik niet dit zou namelijk veel zorgen schelen. Wij vonden het een prima camping en een goede uitval basis voor bezoeken aan Rome hebben hier 1 week gestaan begin juli. Zijn vanuit hier ook naar Pompei geweest maar dat was toch wel een pittig endje weg. En de prijs? 3 personen/caravan/bijzettentje/auto 25 euro per nacht, bij het afrekenen ging er nog eens 15% vanaf (waarom?) prima prijs/kwaliteit verhouding dus. Vriendelijk personeel.

Leuke plek

Anja Dijkstra
    9-2-2010

Goede uitvalsbasis voor een bezoek aan Rome. Het ligt lekker rustig op een heuvel. Vanaf de camping rijdt een busje naar het dichtsbijzijnde station. Goede kampwinkel en uitstekend restaurant.

Goedkope camping!

Edith
    4-11-2009

Heerlijk kamperen vlakbij Rome, hartje augustus; neem Camping Seven Hills. 17 euro per nacht voor twee personen, auto en caravan, en als je de CCI kaart heb krijg je nog eens 10% korting. Douches zijn gratis, maar je moet wel even goed kijken welke er warm zijn (die bij de mannen zijn in ieder geval warm, zeg ik je als vrouw zijnde). De afwas had geen warm water, maar dat is Italië eigen kwamen we wel achter. We mochten zelf onze eigen plaats uitzoeken, het was ook totaal niet druk! Het receptiepersoneel was vriendelijk en sprak goed Engels. De shuttlebus was echt een uitkomst als je elke dag Rome wilt bezoeken.

Het sanitair mag echter vernieuwd worden, veel kapot bij de toiletten en de douches waren vaker koud dan warm. Maar voor de prijs die betaald wordt, mogen we dan ook niet echt klagen toch! Het is een aanrader als je Rome wilt bezoeken en een betaalbare camping zoekt in de buurt van de stad!

We hebben een aantal aanbieders voor Seven Hills voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Seven Hills in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Seven Hills zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Seven Hills scoort een 6.71 uit 10 op basis van 15 reviews.