Hotel Saturnia

ItaliëLazio (Latium)Rome

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Saturnia voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 7 reviews
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.3GoedScore uit 7 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

7 Reviews over Saturnia

• 7wendypelders22-05-2014

Geweldige locatie

Hotel ligt op een fijne locatie. Op 10 min lopen van het Termini station en op 10 min lopen het Colosseum en Forum Romanum. Het interieur van het hotel is verouderd. Maar alles is netjes en schoon. Goede bedden. Badkamer vrij klein. Ontbijt vrij uitgebreid. Broodjes, croissants, yoghurt, kaas, ham, honing, pasta, muesli met melk. Medewerkers achter de receptie zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Er liggen routekaarten en zij tekenen op deze kaart waar alles is. Wij hebben alles vanuit het hotel lopend gedaan. De trevifontein, spaanse trappen, phanteon, Traverse, goed te doen vanuit het hotel. Alleen voor het Vaticaan hebben we de bus genomen. Enig minpunt voor ons was dat het hotel de eerste nacht overboekt was terwijl wij er om 11:00 uur al waren, hebben toen onze bagage achtergelaten en er werd niets gezegd. Toen we om 19:30 uur uur terug waren kregen we dat te haren.

• 8myrthe19-03-2013

mooi hotel op een goede plek.

leuk klein hotel, met zeer vriendelijk personeel. de man achter de balie wou alles wel voor ons opzoeken en aanwijzen en tips geven. goed ontbijt met genoeg keuze. wij hadden geluk en een net gerestaureerde kamer met een klein balkonnetje. alles is in 15 min tot een half uur te lopen vanaf het hotel behalve het vaticaan. dicht bij het station. gratis wifi.

• 9Pieter17-03-2011

Gezellig hotel met een fantastische service

De ligging is erg goed, vlak bij de Santa Maria Maggiore, station Termini en het historische centrum. Daarnaast zijn de eigenaren ERG vriendelijk, denken graag met je mee en geven je tips als je daar behoefte aan hebt. Het hotel heeft maar 2 sterren, maar biedt je wel alles wat je nodig hebt voor een bezoekje aan Rome. De kamer is eenvoudig, maar schoon en bevat alles wat je nodig hebt.

• 9Emo29-06-2009

leuk hotel

Heb hier 3 nachten overnacht en ben zeer tevreden over dit hotel. Was samen met een vriendin en we hadden kamer met aparte bedden gereserveerd maar toen we aankwamen kregen we er één met een 2persoonsbed toegewezen. Toen we om uitleg gingen vragen bleek er geen kamer met 2 losse bedden meer vrij te zijn maar kregen we wel een luxere/grotere kamer (met groter 2persoonsbed) toegewezen. Het personeel was heel vriendelijk en sprak goed engels: toen onze bagage niet in het vliegtuig bleek te zitten hebben ze een aantal keer voor ons het vliegveld gebeld. Kamers waren rustig, geen overlast gehad, het enige nadeel was dat het ontbijt niet zoveel voorstelde wat jammer is als je veel wilt doen overdag. De ligging is wel echt perfect, station en colloseum waren ieder zo'n 10 minuutjes lopen en ook veel goedkope italiaanse eettentjes waren op loopafstand. kortom ik heb genoten van dit hotelletje

• 8Lotte24-01-2009

Perfecte uitvalsbasis!

Mijn vriend en ik zijn in januari dit jaar 6 dagen in dit hotel verbleven. Het ligt perfect ten opzichte van alle bezienswaardigheden! (écht 10 min lopen van Colosseum!)Het personeel erg vriendelijk en kamer schoon. Wel douche pal naast bed en gedeelde toilet, maar omdat we er toch alleen maar sliepen en de rest van de de dag in de stad verbleven, geen probleem! Ontbijt simpel, maar er waren sappen/ontbijtgranen/verse croissantjes/koffies en beleg. Een simpel hotel, maar perfect voor de mensen die lekker de hele dag op pad zijn en een schone/veilige/goedgelegen overnachtingsplek zoeken!

• 5Anton09-10-2006

voor de prijs ( 100,-) per stel een leuk adresje om te slapen.sanitair was schoon. ligging perfect

• 5Dick Tjepkema09-06-2006

De meeste kamers zijn redelijk netjes maar klein. In sommige andere kamers vallen de meubels van ellende uit elkaar. Wij sliepen door een misverstand bij boeken de 1e nacht van 4 in een kamer op de 4e verdieping (geen lift) waar wel een balkon was maar voor de rest pet. O.a. plas water op de grond onder airco, geen stoelen, gedeeld balkon, hard bed, onbruikbare kasten (ikea meubels die verkeerd in elkaar waren gezet).

Goede service: overige drie nachten waren wel in de juiste kamer. Redelijk netjes maar klein. Ontbijt is niet geweldig, maar Italianen zijn niet zo van uitgebreide ontbijten.

Algemene indruk: hangt beetje tussen hostel en hotel in, dus de prijs die wij betaalden (ong. 150 euro per nacht) was veel te duur.

Positief: ligging. Max. kwartier lopen van meeste toeristische punten in Rome, half uur lopen van Vaticaan.

Hotel Saturnia info

Facilities