Hotel Santa Maria

ItaliëLazio (Latium)Rome

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Santa Maria voor je op een rij gezet:

10FenomenaalScore uit 1 review

10FenomenaalScore uit 1 review
  • 10Waardering

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

1 Reviews over Santa Maria

• 10Gast24-09-2009

Supertopper

Wij zijn al op veel plaatsen geweest "all over the world". Nog lang niet alles gezien maar dit hotel staat tot nu toe op nummer 1. Ligt idillysch in de wijk Trastevere. Zeer smalle steegjes en straatjes waar volop terrasjes en eetgelegenheden zijn. Nabij de Tiber. Op loopafstand van St. Pieter (20 min.) en colloseum (15 min.). 's-Avonds net een sprookjesachtige omgeving met gevels die verlicht zijn. Zeer schoon hotel met airco, minibar (zeer schappelijke prijzen), super ontbijt. Hotel ligt opgesloten tussen een woonblok maar daar heb je absoluut geen last van. Om er te komen is wat anders. Jammer dat ze op de site (htlsantamaria.com)niet waarschuwen voor een beperkte toegang met de auto vanwege milieumaatregelen. Hier hebben we overigens geen last van gehad maar tijden kunnen veranderen. Smalle steegjes dus dat is soms spiegels in. Max. vier parkeerplaatsen op terrein.

Hotel Santa Maria info

Facilities