ItaliëLazio (Latium)RomeAppartementen RomeAppartement San Pietro La Corte

8.4FantastischScore uit 9 reviews
  • 8.3Inrichting
  • 9Ruimte

Appartement info

Meer appartement infoTonen op kaart

9 Reviews over San Pietro La Corte

• 9Corine01-06-2016

Perfect appartement, dichtbij Sint Pieter

De communicatie met de eigenaresse was heel fijn. Het appartement is groot en voorzien van alle gemakken. Er zijn twee slaapkamers en twee badkamers. (met handdoeken) Verder is er een keuken met voldoende inventaris. En gelukkig is er Wifi

• 9Fam.Gorter25-07-2015

Prima en ruim appartement met een superligging

Goed appartement met een groot balkon!(3kmr.app.)schoon,elke dag schoon linnengoed, gratis Wi Fi.Vlakbij de St.Pieter. Bus 64 stopt voor de deur maar is meestal overvol zodat wij het meeste met de taxi hebben gedaan,niet duur en de taxistandplaats is aan de overkant. Volgende keer kiezen wij zeker weer voor deze accomodatie!

• 9Tineke30-04-2015

Goede uitvalsbasis

Appartement ligt aan een drukke straat, maar ons appartement lag aan de achterkant dus geen geluidsoverlast. Vriendelijk personeel. Goede service qua schoonmaak, eigen vervoersdienst. Appartement ligt vlak bij de bushalte. Enige minpunt dichtstbijzijnde metrostation is 15 minuten lopen. Leuke levendige straat, met restaurantjes. Supermarkt vlakbij

• 9Cynthia19-08-2013

Zeker een aanrader

Mevrouw achter de receptie is ontzettend aardig en geeft graag informatie over de bezienwaardigheden enz. Het appartement was ontzettend ruim (4 slaapplaatsen met 2 personen). Douchecabine was wat krap, maar voor die paar dagen maakt dat helemaal niet uit. Schoon appartement met elke dag schoon linnen.

Omdat wij op zondag zouden vertrekken en een late vlucht hadden (half 9 's avonds) bood mevrouw van de receptie kosteloos een late uitcheck op zondag. Tevens hebben wij niet hoeven te betalen voor WIFI, de inlogcodes kregen wij gewoon gratis.

Wij zaten naast de lift, trap en ingang en dat was toch best gehorig (piepen van de lift en deur en gestamp op de trap)

De ligging is ideaal, op loopafstand van Vaticaanstad en de Sint Pieter. Wij hebben geweldig genoten en zullen een eventuele volgende keer zeker terugkomen. De bus naar het centrum (lijn 64) stopt voor de deur en de Carrefour Supermarkt zit op maar een paar honderd meter afstand.

• 8michiel_zwolle15-07-2013

Ruim en rustig appartement nabij de Sint Pieter

Wij hebben en week doorgebracht in één van de appartementen. Wij hadden het kleinste appartement dat wij konden boeken, maar deze was al erg ruim. Het appartement was schoon en dat gold ook voor de badkamer, maar alles was wel een beetje gedateerd. De douchecabine was wel vrij klein. Bijna elke dag kregen wij schone handdoeken en wij hadden gratis WiFi internet (dat was bij de prijs van touroperator inbegrepen)

• 7elise31-05-2012

Prima appartement

appartementen gelegen in drukke straat, niet vervelend. Achter een grote zware deur bevinden zich de appartementen. Receptie aanwezig, vriendelijk en behulpzaam personeel. Appartementen netjes en schoon, verder simpel op het gebied van inventaris. Slaapbank hebben wij niet gebruikt maar zag er wel goed uit. Nadeel is de gehorigheid. Qua uitvalbasis prima, Vaticaan op loopafstand. Leuke restaurantjes in de buurt. Ook een supermarkt op ongeveer 250 meter.

• 9lucienwillemsen12-05-2010

Fantastisch, veilige plek in hartje Rome

Prachtig appartement, vriendelijk personeel, drie toegangsdeuren. Ligt op 200 meter van het Vaticaan. Diverse leuke restaurantjes in de buurt. Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.

• 8Erica25-09-2009

mooie en schone kamers, perfect gelegen

Appartement ligt dicht bij bus en metro, het Vaticaan is dichtbij ( 5 min lopen).

Vanuit deze locatie kun je gemakkelijk naar de hoogtepunten van de stad. Het personeel is vriendelijk en erg hulpvaardig. Prima plek voor een stedentrip.

• 8Nel20-06-2009

Een aanrader!

Rustig gelegen (binnenplaats),100 m. van Vaticaan, centrum goed te belopen (15 min,)auto te parkeren in afgesloten parkeergelegenheid, zeer vriendelijk personeel.

Appartement San Pietro La Corte info

Facilities