Hotel San Marco

Meer hotelinfo

24 reviews over Hotel San Marco

• 2017
    7Anoniem F08-10-2017

Buiten de zomer een dikke aanrader.

Ypsos is een leuke plaats maar in de zomer een soort Salou voor jonge Italianen. Voor ons geen succes.

Het restaurant personeel is erg vriendelijk/ behulpzaam, hier heb je als gast meeste contact mee. Personeel van het appartement ook vriendelijk. Om de dag een schoonmaak. In- en uitchecken was minder fijn aangezien we beide keren lang moeste wachten en dit alleen bij het zwembad kon. We konden de koffers nergens laten. Vol met alleen Nederlanders.

Bizar was dat er €5 voor WIFI per dag gevraagd werd. Ontvangst hiervan was niet altijd oke. Gelukkig doen internetbundels van NL het hier gewoon.

Reisleider Alex, van touroperator, was in onze ogen niet altijd vriendelijk. Naar gasten wel oke maar naar andere partijen niet. Hij kafferde mensen af, was erg dwingend en kwam arrogant over waar gasten van touroperator bij zijn.

Aanrader is een scooter/auto huren om het eiland te verkennen. Ook een boot huren is een aanrader, makkelijk en erg leuk.

• Oude reviews

6Rianne15-08-2016

Redelijk hotel

Het hotel was niet heel slecht, maar hier en daar waren wat kleine mankementen die ervoor zorgden dat we de volgende keer toch voor een ander hotel kiezen. Zo lagen de bedden niet lekker doordat je de veren goed voelde, en waren de matrassen twee aparte delen op wieltjes die verschoven. De douchekop zit vast aan de muur en de airco werkte niet goed. Daarnaast was de vloer niet heel schoon, het schoonmaken kon ook wel wat beter.

Positief aan het hotel was het personeel; zowel bij het ontbijt als de receptie waren ze allemaal even vriendelijk. Het ontbijt is prima te doen, er is van alles te krijgen van brood tot gebak en muffins. Qua ligging is het ideaal dat het vlakbij hoofdstation Termini ligt, vanaf daar is alles te bereiken met de metro en bus. In de buurt liggen ook verschillende restaurantjes en een supermarkt.

• 5patricia_staal23-05-2015

Goede ligging, minder hotel.

Het hotel heeft een erg goede ligging. En daar waar ik op internet een hoop enge verhalen gelezen heb over de buurt, heb ik mij geen moment onveilig gevoeld. De buurt is niet heel levendig, maar hier en daar zijn er wat eettentjes. Vanuit het hotel zijn alle highlights goed te bereiken. Het hotel en de kamer zien er prima uit en het was schoon. Alleen de bedden sliepen niet fijn en ik voelde de veren in mijn rug tijdens het slapen. En eigenlijk kwam ik alleen in het hotel om te slapen. Dus dat was een tegenvaller. Maar verder is het hotel. Goed te doen.

Anders

• 8alex.kaat09-10-2014

Prima hotel

Vriendelijke ontvangst, Nette schone kamer met goede bedden. Het ontbijtbuffet gaf een ruime keus. In de nabije omgeving zijn diverse goed betaalbare eettentjes te vinden en er was een supermarkt op een paar honderd meter afstand. Voor iedereen die zoekt naar een slaapplaats dicht bij de bezienswaardigheden in Rome is dit hotel echt een aanrader. Alles is te voet te doen, en anders kun je altijd nog in 5 minuten naar Termini lopen waar het trein- en metro station te vinden is. Ook was daar een opstapplaats van de hop-on hop-of bussen.

• 8meneer vogelzang23-03-2014

goed hotel met prima bedden

Gezien de prijs van dit hotel hadden we niet al te hoge verwachtingen. Allesin dit hotel positief ervaren ook het onrbijt,een prima basis voor de dag want de consumpties in Rome zijn prijzig.

• 8Joshua30-05-2013

Mooie locatie, aan de rustige kant van Rome

Rome is een fantastische stad. Je hebt een hotel nodig met een goed bed en waar je lekker kan uitrusten. San Marco voldoet aan deze punten.

Het ligt ten noorden van Termini, op ongeveer 5 a 10 min lopen. Perfect dus. De bezienswaardigheden bevinden zich op 30 min tot 75 min lopen. Maar goed je bent ook in Rome!

Aan te raden hotel !

• 7Eva26-08-2012

Prima voor een citytrip

Voor een citytrip naar Rome is dit een prima hotel. Het enige wat wij nodig hadden was een (goed en schoon) bed en een schone douche. Dat is exact wat dit hotel je kan bieden. Wij hebben in dit hotel geen gebruik gemaakt van het ontbijt.

• 10Miranda14-08-2012

Een goed verzorgd hotel met een goede ligging!

Van een stedenhotel* moet je nooit zo heel veel verwachten. Wij zaten in een ander gebouw, dan het hotel zelf. In het begin schrokken we ons rot, want het zag er van buiten niet uit, maar ze waren daar flink aan het verbouwen. De kamer zag er netjes en modern uit met airco, een koelkast en een televisie met een nederlandse zender. De badkamer had zelfs een bubbelbad. We hadden nauwelijks last van het verkeer of van de andere kamers. Het ontbijt was uitgebreider dan onze verwachtingen. Vaak verwacht je alleen een ontbijt met brood, maar ze hadden vanalles! Donuts, cake, brood, broodjes, eiren, croissants en het werd goed aangevuld! Het hotel is ons zeer goed bevallen en zeker aan te raden! Met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

• 8Marielle26-05-2012

Goede ligging!

San Marco is een mooi hotel in hartje Rome waar de prijs-kwaliteit goed in verhouding is. Personeel doet er alles aan om het verblijf zo prettig mogelijk te maken. Ontbijt vrij uitgebreid voor Italiaanse begrippen, toast, broodjes, brood, meerdere soorten beleg, vlees, kaas, zoet beleg. Daarbij ook dagelijks muslie mogelijk. Let op: kamers zijn zeer wisselend. We hadden eerst een kamer op de 5e etage, klein en verouderd, badkamer alleen met kleine douche. Andere kamer gevraagd en deze was prachtig! Grote badkamer met bad, mooie hotelkamer. Aan de overkant van het hotel is er een restaurant met vele soorten pizza's en pasta's. Niet duur en lekker. Pizza's kunnen ook afgehaald worden!

• 8Ruud08-05-2012

Goed hotel

Hotel ligt gunstig t.o.v. station Termini en Metrohalte. Ontbijtbuffet is erg goed en de kamers in orde en worden elke dag schoongemaakt. Wij hadden een ruime badkamer met een bubbelbad.

3 tips over Hotel San Marco

• Miranda, 14-08-2012

Vlakbij het hotel is een supermarkt. Blijf je langer in Rome dan is de carta integrate settimanale aan te raden, voor 24 euro! Dit is een vervoersbewijs voor de metro, tram en bus in Rome en is geldig voor 7 dagen. Vanaf het vliegveld fiumincino kun je met de bus naar het station terminale in Rome voor maar 5 euro p.p.

• Marielle, 26-05-2012

Wordt vaak niet genoemd is toeristenboekjes maar is zeer de moeite waard: thermen van Caracalla

• patricia_staal, 23-05-2015

Als het kan vraag een kamer die niet aan de straatkant ligt. Dat scheelt met geluidsoverlast.

0 vragen over Hotel San Marco

• VerzorgingHalfpension, Volpension
    • Eten en drinkenLunch
    • HuisdierenOp aanvraag
    • De staf spreektEngels, Frans

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte

• Soort gerechtenDiabetische gerechten