Pension

3 reviews over Pension San Jouan in het Nederlands

Gezellig Bed & Breakfast

Christa
13-5-2013

4 prima overnachtingen gehad. Goede ontvangst. Wij hadden de suite met binnenplaatsje, ruime badkamer. Weinig lichtinval, zeker voor de gewone kamers. Ligging heel erg goed. ± 5 min. lopen van metro. Ontbijt kon je apart boeken € 3,50 p.p.p.d. Beleg was alleen jam, maar verder prima. Elke dag bed opgemaakt. Colloseum op 5 min. loopafstand. Diverse restaurants in de buurt. Deze B&B is voor herhaling vatbaar. Ik heb deze trip alleen met mijn dochter gemaakt.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2013

Leuk kleinschalig B&B

Arizona795
26-3-2011

Klein B&B met inpandige kamers, met smaak ingericht. Zeer vriendelijk personeel. De hele dag koffie, thee en flesjes water. Gunstige ligging, bus en metro op loopafstand. Slaapkamers zijn wel erg gehorig, als er in de kamer naast je gedocht wordt, of als er iemand naar het toilet gaat. Ontbijt was niet bijzonder (wel echt Italiaans). Ik zou er zo weer naar toe gaan, als ik weer naar Rome ga.

Gereisd Met vrienden in februari 2011

Mooie B&B op rustige karakteristieke locatie

Pauline
22-7-2009

San Jouan is een moderne bed & breakfast op loopafstand van het Colosseum en de San Giovanni in Laterale. Dicht bij halte van vele bussen en van metro. Rustige ligging in zijstraatje, ontbijten in 2 café's om de hoek, erg leuk. Goede tip gekregen voor restaurant in de buurt, heerlijk gegeten tussen de locals. Kamers vrij klein, maar dat is gebruikelijk in een wereldstad. Wel gelegenheid om in een patio even te zitten en gebruik te maken van gratis waterflesjes en Nespresso. Wat ons betreft dus veel leuker dan een standaard hotel-keten.

Gereisd Met partner in oktober 2008

Pension info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• AdresVia Francesco Berni 7 185(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension San Jouan in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension San Jouan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.