Bed and Breakfast San Giovanni

Met vrienden

super B&B

Sandra
15-10-2010

Even buiten het toeristencentrum gelegen, 5 min. van de metro. Vlakbij enkele zeer goede en betaalbare restaurantjes (bijv, shooters, op 2 min.) Tevens enkele winkeltjes waar zelf ontbijtspullen gehaald kunnen worden (ontbijt is niet inegrepen) Wij gingen elke morgen aan de overkant van de grote weg ontbijten voor nog geen 5 euro.

B&B is op de 7e verdieping, echter lift aanwezig. Verder een goed uitgeruste keuken ter beschikking met zelfs een wasmachine. Er was ook een grote zitkamer met t.v. voor de liefhebber.En een enorm dakterras waar het heerlijk toeven was ('s-morgens zon). Bedden sliepen heerlijk, badkamer ruime voldoende.

Voor ons een vast adresje geworden, wij komen hier zekerterug!

De eigenaar Flavio is zeer vriendelijk, spreekt goed Engels.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast San Giovanni in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast San Giovanni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.