Bed & Breakfast Rudy

7.5GoedScore uit 2 reviews

7.5GoedScore uit 2 reviews

Bed & Breakfast info

• Airconditioning
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

2 Reviews over Rudy

• 8Anita05-03-2017

Heerlijke locatie en fijn appartement

Wat een fijne locatie ! Het appartement ligt in een wijkje op een paar wandelminuutjes van het grote termini-station. Hier vertrekken alle bussen, trams, metro's en zijn diverse winkels. Het appartement was ruim genoeg voor drie personen. Fijne stevige bedden en dagelijks schoonmaak. De douche was smal maar schoon en heerlijk warm water met stevige straal. Op de centrale hal staat een mandje met douche artikelen die vrij te gebruiken zijn. Dat werkt prima. Ook in de centrale hal een magnetron, koffieautomaat en waterkoker en bekertjes e.d. We hebben er geen gebruik van gemaakt maar het was beschikbaar. Op de kamer is een klein koelkastje waar wat gekoeld bewaard kan worden. In de wijk zijn vele kleine winkeltjes met veelal Chinese eigenaren en allerlei bedrijvigheid. Een gezellig wijkje waar het in de avond prima vertoeven is en waar je prima wat kunt eten. Op 100 meter van het appartement is een tramhalte en een metrostation. Op de andere hoek is een ruime supermarkt. Voor het ontbijt krijg je per persoon, per dag een kaartje waarmee je kunt ontbijten bij de snackbar iets verderop. Een klein tentje waar het ontbijt bestaat uit een kop koffie of thee met een croissant. Geen uitgebreide buffetten maar wel zalige koffie en verse croissants. Ze zijn ook vanaf 0630 open dus ook als je vroeg op pad wilt kun je er een ontbijtje halen. Eigenaar is erg vriendelijk.

Het uitzicht was niet bijzonder maar dat komt omdat de wijk uit hoge grote gebouwen bestaat. De appartementen zijn wat gehorig en het leven op straat is letterlijk te volgen. Ook de snurkende buurman was hoorbaar. We hebben er geen last van gehad want het hoort bij het leven in de stad maar viel wel op. De eigenaresse is bijzonder vriendelijk maar spreekt heel gebrekkig Engels. Ze bezitten 20 appartementen verdeeld over drie verdiepingen en wonen zelf ook ergens in het gebouw. Er is echter geen intercom of desk waar je naartoe kunt als je een vraag hebt, toen we wilden vragen of onze koffers op de laatste dag nog ergens konden staan tot het voor ons tijd was om naar de luchthaven te gaan hebben we gewacht tot we haar toevallig troffen en toen is het ook super geregeld.

• 7Astrid20-11-2012

Budget aanrader!

Voor mensen met een klein budget een echte aanrader! De kamers zien er netjes uit en zijn erg schoon. Zelfs de beden werden op gemaakt als wij van huis waren. De receptie is in princiepe buiten aankomst onbemand maar zij wonen zelf een verdieping er boven. De dame spreekt helaas geen engels maar het is goed duidelijk te maken wat je wil en hoe alles werkt. Ontbijt doe je bij een soort snackbar (zo heet het maar totaal niet te vergelijken met snackbarren in Nederland, het heeft broodjes en verkoopt koffie) waar je een luxe croisant kan kiezen en een koffie of thee erbij, simpel maar erg lekker. Je krijgt een eigen sleutel voor alle deuren zodat je in en uit kan lopen naar gelieve. De ligging is fantastisch vlak bij het termini station, Op internet hebben wij veel gelezen over de buurt, deze zou gevaarlijk zijn maar wij waren met 2 meiden van 20 en hebben hier geen last van gehad! Bij het termini zelf liggen veel zwervers maar deze laten je met rust en liggen eigenlijk in heel de stad!

Bed & Breakfast Rudy info

Building information