Bed and Breakfast

1 review over Bed and Breakfast Roman Holiday in het Nederlands

Dichtbij Vaticaan

peterleblanc
20-6-2010

Ligt met de bus (zat wel in het dependance) 5 minuten van het Vaticaan. Lijn 23 (1 euro). Uitstekende bedden. Goede douche, ruime kamer , kluis op de kamer. Goede prijs kwaliteit verhoudig zeker omdat het hotel nabij het centrum ligt. Hotels aldaar zijn meestal duur en slecht. Kom terug het is B&B , het ontbijt was tegenover het hotel, koffie croisantje (naar keuze) en 1 flesje juice (samen met 2 personen). Maar ja dat is Italiaans en hoort er weer bij. Het was dus meer bed dan breakfast.

Gereisd Met partner in juni 2010

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• AdresVia Bernardino Telesio 26 195(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Roman Holiday in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Roman Holiday zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.