Géén boekingskosten
ItaliëLazio (Latium)RomeCampings RomeCamping Roma Camping in Town

Roma Camping in Town

ItaliëLazio (Latium)Rome

We hebben de beste aanbieders voor Camping Roma Camping in Town voor je op een rij gezet:

6.1VoldoendeScore uit 55 reviews

Meer camping info

55 Reviews over Roma Camping in Town

• 5Yvonne02-05-2022

Prima voor paar dagen

We hadden een 5 pers. Chalet met ons vieren (2 volw en 2 kinderen, 11 en 13 jaar) en dat was ok. Waren erg blij dat het mooi weer was, zodat we buiten konden verblijven, want binnen is het te klein om met elkaar te zitten. Hebben het huisje echt gebruikt om te slapen etc en waren vooral in de stad en in de avond buiten en dan was het prima qua ruimte. Erg veel achterstallig onderhoud en het allemaal erg gehorig. Erg dunne wanden. Ook opletten bij de deur vh chalet, want die kan alleen van binnen open. Bedden prima, kussens drama, douche ach ja en algehele netheid een 5. Met name staat van onderhoud stoorde ons. Veel dingen los of niet werkend. Wij zaten in het laatste straatje en dan geen WiFi. Dichterbij het restaurant wel. Zwembad ok, niet verwarmd maar wel lekker verfrissend en onder toezicht van badmeester. Restaurant, 1x geweest, was okay. Om in Rome te komen zijn wij eerst met de bus naar de metro gereden en zo de stad in.

• 5Staat v/h sanitair
  • 8Immie21-10-2021

Ideale fijne camping om Rome te bezoeken

Wij verbleven vrij laat in het jaar op deze camping. Daardoor krijg je waarschijnlijk een ander beeld vd camping. Het was er lekker rustig ondanks dat er toch nog verschillende kampeerders waren. Ik vond de camping er leuk uitzien. En super schoon. Om Rome te bezoeken is deze camping ideaal. Voor de camping stopt de bus die je binnen een half uur naar Rome brengt. De kampeerplaatsen zijn niet erg ruim maar door natuurlijke afscheidingen heb je toch wel enige privacy. Sanitair heel netjes. Wij vonden het verblijf op deze camping heel aangenaam.

• 10Staat v/h sanitair
  • 5Ilone Kroezen24-06-2021

Goede locatie, zeer slechte service

Wij kwamen rond 12:00 aan en wilden graag lunch halen. De campingwinkel bleek tussen 12:30 en 16:00 gesloten.

's Middags wilden we naar Florence, maar de shuttlebus reed niet tussen 11:45 en 14:30. Daarom wilden we graag fietsen huren, maar ook de fietsverhuur was tot 16:00 gesloten. Via de app Mobike/Movi kunnen fietsen gehuurd worden, maar let op: de camping valt niet(!) binnen het servicegebied voor eBikes, alleen met een normale Mobike fiets kan je van/naar de camping komen.

We probeerden te reserveren bij het restaurant, maar de website werkte niet en bij de receptie werd meerdere keren de telefoon niet opgenomen. Later bleek dat het helemaal niet mogelijk is om online/telefonisch een reservering te maken omdat het restaurant losstaat van de camping. Toen we terug op de camping waren en wilden reserveren voor die avond, was er al geen plek meer.

Conclusie: geen lunch/bus/fiets/diner en dat voor €86 per nacht (4 personen).

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Van der Heijden19-08-2020

Met de trein in 15 minuten in Rome

De camping ligt zeer dicht bij het centrum van Rome. Wij zijn steeds met de trein gereisd ipv de aangegeven bus. Wij vonden dat comfortabeler. Het kampeerdeel ligt aan zeer drukke weg waardoor er de hele dag en nacht flink geluidsoverlast is. Sanitairgebouw is zeer verzorgd. Ook een mooi zwembad. Het verhuurgedeelte is erg massaal. Lange straten zonder enig groen of privacy.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Iris26-11-2018

Geweldig!

Top verblijf gehad met mijn vriendinnen! Ze hebben een heerlijk restaurant waar we bijna elke avond aten. Ook leuke feesten met buitenlandse studenten die aan een rondreis beginnen en dit als bestemming hebben. Ook veeel bezocht, metro zit om de hoek en is niet duur. Ook een mc donalds vlakbij en tegenover de camping zit een grote suoermarkt.

• 10Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 4Danielle Holtslag25-09-2018

Heel slecht!

Een hele kleine chalet, vies, schimmel en ontzettend gehorig. Niks geen theedoeken etc, beddengoed moet je blijkbaar zelf meenemen anders lig je gewoon op een kaal kussen. Het zwembad is erg koud, zelfs het bubbelbad is net zo koud als het zwembad. Niks geen hoezen op de ligbedden. Op het moment dat wij er waren was er blijkbaar een school met circa 200 leerlingen. Er werd nergens rekening mee gehouden, suuuuper irritant en gehorig! Wij hebben hier met tegenzin gezeten. Veel te duur voor wat je krijgt. Enige pluspunt is de bus voor de deur die je bij de metro of stad afzet.

• 2Staat v/h sanitair
  • 6Leslie19-08-2018

Nooit meer

De chalet is te klein voor 5 personen, nog geen ligstoel als je eventjes bij je chalet wil chillen. Je kan zelf geen koffie of thee maken of je moet hiervoor naar het restaurant gaan. De bar die is gesloten tot 18u30. Zelf een ijsje eten op deze camping is ver te zoeken overdag. Personeel maakt zich overal vlug vanaf als je geen Engels of Italiaans spreekt.

• 6Eetgelegenheden
  • 8wouter15-07-2018

Leuke uitvalbasis voor een bezoek aan Rome

Vlakbij stadscentrum Rome. Er is een shuttlebus van de camping naar de regio achter Vaticaanstad. Deze rijdt om het half uur. Camping is verzorgd, wij hadden een ouder chalet maar dit had het fijne voordeel een overdekt 'prive' terras te hebben. Chalet zelf is niet erg groot. We hadden veel jeugd in de omgeving die ook op doorreis waren. Hier niet echt last van ondervonden.

• 6Josje10-05-2018

nooit meer.

Was eerder hier geweest en dat was goed bevallen. Vandaar weer opnieuw naar deze camping. Herinnerde me van de vorige keer een wel wat lawaai van de disco van het restaurant, maar dat was toen één nacht. Dus dat zou wel meevallen. Niet dus. Elke nacht zeer veel herrie; schreeuwen, gillen en roepen. Tot half 2. Daarna duurt het een half uur voordat de jongeren weg zijn naar hun accomodatie. Ondertussen gaat het personeel opruimen: rijden met een ratelend winkelkarretje naar de containers om daar met veel lawaai alles in te gooien. Het was elke nacht raak. Bij een volgende bezoek aan Rome zoek ik een andere camping!

• 6Eetgelegenheden
  • 8Arjan23-08-2017

Prima!

We hebben hier 3 nachten met onze camper gestaan. We hadden een Superior plek en dat is wel handig. De andere camperplekken zijn wel erg klein. Mooi maar veel te druk zwembad. Restaurant biedt prima maaltijden voor een nette prijs. We hadden gelezen over veel herrie in de avonduren, maar dat viel erg mee. Natuurlijk wel wat rumoer maar vanaf 23 uur was het stil. Sanitair is van een prima kwaliteit en schoon. Bushalte voor de deur en dat zorgt ervoor dat je in 20 minuten in hartje Rome staat. Super camping voor een bezoek aan Rome!

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Camping Roma Camping in Town info

Soort hotel

• Adults onlyBeschikbaar

Het complex

• Totaal aantal kamers300

• Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)

• Centrale verwarmingBeschikbaar
  • InternetBeschikbaar

Entertainment

• JacuzziBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    831 Via Aurelia, 831 (km 8,2), I-00165