Hotel Rom Antica

7.5Goed

21 reviews over Hotel Rom Antica

• 7wyfotografie15-07-2012

Mooi centraal gelegen

Rom Antica ligt mooi centraal om Rome te bekijken. Alles is goed op loopafstand. Maar voor verdere locaties kun je de bus pakken. Het station ligt op 5 min loopafstand.

Gereisd met vrienden in april 2012

• 8Josette12-10-2011

Fijn hotel, dichtbij station Termini

Het hotel ligt dichtbij het station Termini, het centraal station van Rome, dus een ideale uitvalsbasis om de stad te verkennen. De kamers zijn netjes, de badkamer wel wat klein. Vriendelijk personeel, ontbijt is prima als je van zoet houdt, niet zoveel gewoon brood. Prima prijs/kwaliteitsverhouding en perfecte ligging!

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 7Ruud & Diny17-08-2011

Prima hotel

Voor een verblijf van een week, een prima hotel. Goede bedden, bedlinnen na 4 dagen al verschoond, kamer schoon,douche prima. De ruimte voor het ontbijt veel te krap. Personeel lijkt niet al te vriendelijk. Klaarmaken van de tafels voor nieuwe gasten kan beter. Ontbijt voldoende. Bolletjes, Deens lux in soorten en maten, beschuit, yoghurt (heerlijk), muesli, koffie, thee, melk, jus, kortom meer dan er gemiddeld thuis op tafel staat. Vanuit het hotel op korte afstand station Termini, voor 1 euro per rit bereis je Rome plus omgeving. Restaurantjes in de buurt meer dan voldoende. Een aanrader is restaurant Elettra in dezelfde straat. Fantastisch eten, vriendelijk personeel Even wennen aan het rumoer 's-nachts, maar je bent dan ook in een wereldstad die nooit slaapt.

Gereisd met partner in juni 2011

• 7Martine18-05-2011

Goed hotel voor stedentrip

Wij vonden het een prima hotel voor een lang weekend. Niet groot, ontbijt stelt niet veel voor, maar kamer prima en heerlijk bed! Onze badkamer was ook mooi en een heerlijke douche. De ligging was perfect. 5 minuten lopen naar de trein om van en naar luchthaven te gaan en verder goed te lopen allemaal.

Gereisd met partner in april 2011

• 8Mariska15-05-2011

Ideale locatie

Goede uitvalsbasis om Rome te voet te verkennen. Termini station ligt nabij het hotel. Ontbijt simpel maar goed. Hotelkamer eenvoudig maar verzorgd.

Gereisd met partner in mei 2011

• 8Nanda08-10-2010

Leuk en Simpel hotel in het hartje van Rome

Rom Antica is een simpel en leuk hotel in het centrum van rome, termini (metro, trein, bus) op 200 m afstand en leuke restaurantjes in de omgeving, Pizzarito om de hoek is zeker een aanrader kun je tegen een leuke prijs heerlijk eten :D. De kamers werden dagelijks schoongemaakt en elke dag schone handdoeken.

een zekere aanrader voor de stedentrippers in Rome!!!

Gereisd met vrienden in september 2010

• 6Tim05-09-2010

Goede ligging, slecht ontbijt

We waren hier voor een paar dagen. Ontbijt was echt slecht. 1 broodje, 1 croissant met suiker in verpakking en 2 kleine crackers p.p. Ligging was vlakbij het (metro)station. Makkelijker om vandaaruit met het OV Rome te verkennen. Kamer was matig.

Gereisd met partner in mei 2010

• 8Jolanda31-05-2010

leuk hotel voor leuke prijs

Leuk hotel met perfecte ligging. Nog geen 5 minuten lopen vanaf het station en met 10 minuten lopen sta je al voor het Colosseum.

Het is een simpel hotel, bedden zijn goed, badkamer netjes. Ontbijt is niet echt uitgebreid maar dat is bij veel hotels in Rome, bijna iedereen haalt nog een cappuccino en broodje om de hoek bij een koffietentje.

Tijdens ons verblijf werd de benedenverdieping gerenoveerd, maar hebben hier niet veel last van gehad. Het hotel is een goede uitvalsbasis om Rome te ontdekken!

Tip; ga eens bij de buren eten, de lasagne en tiramisu zijn er echt heel lekker!

Ga hier zeker nog een keer terugkomen als ik Rome weer bezoek!

Gereisd met vrienden in september 2009

• 8Felice10-04-2010

Prima!

We zaten eerst bij de buren (Cortorilla) en zijn hier naartoe gevlucht. Dat was een heuse upgrade voor maar een tientje meer. De kamer waar wij zaten zou eigenlijk 150 euro kosten (!), maar wij betaalden 90. De themakleur is terracotta, de kamer en de badkamer was zeer netjes. Het schijnt in 2002 gerenoveerd te zijn en het ziet er gewoon netjes uit. Ontbijt was o.k.. Personeel vriendelijk. Volgende keer ga ik weer.

Gereisd met vrienden in april 2010

• 4Fred Nolles27-10-2009

Nooit meer

4 dagen geweest waarvan 3 ochtenden. Geen enkele keer warm water. Teveel mensen voor allemaal warm water. Wel 's-avonds. 's-ochtends in de rij om te mogen ontbijten. 46 slaapplekken en 30 stoelen is vragen om moeilijkheden. Jus en koffie lijken nergens op, evenals het kleffe in plastic verpakte croissantje. Gasten nemen zelf kaas, worst en een fruithapje.yoghurtje mee van de super om de hoek. Alleen jam en pindakaas. Kamers klein. Personeel receptie heel vriendelijk. Maar begrijpen weinig in het Engels. Maar officiele klacht ingediend. Lijkt nergens op. Ok, slechts 2 sterren maar dan toch.

Gereisd met vrienden in oktober 2009

Hotel Rom Antica info