Hotel River Palace

4 reviews over Hotel River Palace in het Nederlands

zeer goed hotel!

Freek Verdult
3-4-2014

Perfect hotel voor stedenreis Rome: dicht bij de bezienswaardigheden, zeer schoon, vriendelijke service en erg klantgericht, ontbijt is super en kamer is top in orde met alles wat je nodig hebt.

Zeer goede prijs /kwaliteit verhouding

mvangrouw
31-8-2012

Na langdurig onderzoek via boekingsites voor dit hotel gekozen op grond van beoordelingen eerder bezoekers. Goede ligging op redelijke loopafstand centrum. Vriendelijk personeel, koffers ook een paar uur kunnen achterlaten voor vertrek in de middag op laatste dag. Eind augustus (bij boeking begin in het jaar) een lage 2 persoons kamerprijs onder € 100,= incl ontbijt,.De prijs kan 2,5 keer over de kop gaan op andere momenten van boeking of komst. Eind augustus is heet, italianen zijn zelf de stad uit maar daardoor zijn hotelprijzen aantrekkelijk.Zeer uitgebreide ontbijt keuze.Wifi is gratis zoals het hoort. Schoon. Enigste smetje die ik in voorbereiding ontdekte in beoordelingen was enige keren een overboeking in verleden. Verder: kleine kamers, geen koffiezetapparaaat maar wel weer mini bar met cola ligt voor slechts 1 euro in de aanbieding. Happy hour van 18.00- 22.00 met drank voor helft vd prijs, coctails € 5,= perfect en hapjes. Prijs/kwaliteit was voor ons een dikke tien plus !

Heerlijk hotel

E. Spierings
31-12-2011

Samen met gezin 5 dagen in Rome geweest en verbleven 4 nachten in dit sfeervolle, goedgelegen hotel. Werden hartelijk ontvangen door het personeel. Tevens waren de kamers prima in orde en zeer schoon. Ook het ontbijt was zeer uitgebreid en goed verzorgd. Zeker een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor River Palace voor je op een rij gezet:

Goede ligging, goede service!

GJ
8-5-2009

Hotel is een prima plek voor een aantal dagen Rome. Vier sterren is de service, het happy hour. De rest van het hotel: kamers, liften, aankleding: oubollig en niet meer vier sterren waard. Ontbijt was prima, ruim voldoende van alles. Ook vers fruit in ruime mate.

We hebben een aantal aanbieders voor River Palace voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel River Palace in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel River Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.