Bed and Breakfast
8,6

4 reviews over Bed and Breakfast Ricordi di Roma in het Nederlands

Ideale plek om Rome te verkennen

Ireen Hesen
14-11-2013

Mensen waren vriendelijk, kamers goed en schoon. Prima.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Oct 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke bed and breakfast!

Michael
24-5-2013

Leuke bed en breakfast met een super locatie in het centrum van Rome. Op loop afstand van de st pieter en het vaticaan. Tram en bushaltes zijn ook dichtbij om zo de rest van de stad te bekijken. Eigenaresse is aardig en het ontbijt is goed. Echte en aanrader.

Gereisd Met partner in Fri Oct 19 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed gelegen in het centrum.

I.
8-1-2012

De bed and breakfast ligt op goede afstand van de bezienswaardigheden in Rome. Vooral Vaticaanstad ligt er heel dichtbij De gastheer is vriendelijk. Ontbijt is matig.

Gereisd Met vrienden in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Perfecte plek

Dieneke
6-5-2011

De beschrijving van de ligging en indeling geeft precies weer wat je ervaart als je eenmaal daar bent! De kamer Pantheon is aan de kant van de binnentuin; heerlijk rustig. Helaas is de grote palmboom nu bladloos, maar er is nog genoeg groen over om van te genieten. Je moet hiervoor wél even met de lift naar beneden.

De eigenaar is erg aardig en behulpzaam. De taal is geen probleem; hij spreekt ook Engels (en Frans).

Gereisd Met partner in Sun May 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Ricordi di Roma in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Ricordi di Roma zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.