Hotel Rex

Familiehotel, Kleine hotelsWeer vandaag30°17°
Hotel Rex
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Rex voor je op een rij gezet:

FTI Reizen
FTI Reizen

12 reviews over Hotel Rex in het Nederlands

Via Touroperator geboekt op basis van review

Rob Brons
13-3-2006

Via Touroperator geboekt op basis van review. Een prima hotel, niet verbonden aan een keten. Ontvangst was vakkundig vriendelijk en op maat. Kamer was compleet verzorgd en goed. Ontbijt voor italiaanse begrippen uitgebreid, met vriendelijke en voorkomende bediening. Bij aankomst goede uitleg van de mogelijkheden in Rome. We hebben in vier dagen alle highlights bekeken. Verste loopafstand was het Vaticaan op drie kwartier, station op vijf minuten. Leuke en prijsvriendelijke restaurants op loopafstand. Kijk bij boeking goed op prijsverschillen tussen touroperators! Aanrader! Internet faciliteit aanwezig, DVD/Playstation ruimte voor kinderen: zie je niet vaak!

Gereisd Anders in maart 2006

erg gastvrij en mooi

vd heuvel
1-3-2006

erg gastvrij en mooi. Leuk om met grotere kinderen een van de familiekamers te huren. Genoeg ruimte en privacy voor iedereen. Ontbijten is feest. Je kunt je vrij in het hotel bewegen.

Gereisd Familie in Wed Mar 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rex in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rex zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.