Hotel Rex

4 reviews over Hotel Rex in het Nederlands

super service

B de Snoo
25-11-2010

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, mooie ruime kamer, veel bezienswaardigheden op loopafstand. Heel goede prijs/ kwaliteit verhouding.

Gereisd Met vrienden in november 2010
2006

Van 1 tot 6 mei in dit hotel verbleven

Petra
6-6-2006

Van 1 tot 6 mei in dit hotel verbleven. Zeer vriendelijk personeel, zeer grote kamer met aparte slaapkamer, ruimte met desk en fauteuil en mega grote badkamer met bad en douche. Kamer voorzien van minibar, safe, tv, airco en playstation. Goed gelegen vlakbij station en metrohalte Republica. Ook vlakbij Via National waar veel bussen langskomen. Ook Maria Maggiore is zowat aan de overkant en vandaaruit kun je prima naar het Colosseum lopen. Het ontbijt is erg uitgebreid met oa broodjes, 2 soorten vleeswaren, kaas, eieren en worstjes. Zou dit hotel zeker aanbevelen. Kijk voor boekingen bij venere.com. Wij betaalden 142 euro voor 3 pers per nacht wat wij zeker een goede prijs-kwaliteit verhouding vonden. O ja, koop daar een 3 daagse of 7 daagse openbaar vervoer kaart. Kun je goedkoop al het openbaar vervoer gebruiken. Veel goedkoper dan losse tickets of hop on hop off bus.

Gereisd Anders in Tue Jun 06 2006 09:25:46 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Van 1 tot 6 mei in dit hotel verbleven

Petra
17-5-2006

Gereisd Met vrienden in Mon May 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

FTI Reizen

Via Touroperator geboekt op basis van review

Rob Brons
13-3-2006

Via Touroperator geboekt op basis van review. Een prima hotel, niet verbonden aan een keten. Ontvangst was vakkundig vriendelijk en op maat. Kamer was compleet verzorgd en goed. Ontbijt voor italiaanse begrippen uitgebreid, met vriendelijke en voorkomende bediening. Bij aankomst goede uitleg van de mogelijkheden in Rome. We hebben in vier dagen alle highlights bekeken. Verste loopafstand was het Vaticaan op drie kwartier, station op vijf minuten. Leuke en prijsvriendelijke restaurants op loopafstand. Kijk bij boeking goed op prijsverschillen tussen touroperators! Aanrader! Internet faciliteit aanwezig, DVD/Playstation ruimte voor kinderen: zie je niet vaak!

Gereisd Anders in maart 2006

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rex in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rex zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.