Hotel Rex

Familiehotel, Kleine hotelsWeer vandaag31°16°
Hotel Rex
8,2

5 reviews over Hotel Rex in het Nederlands

Leuk hotel voor een weekendje Rome

Luc
21-11-2016

Grote pluspunt van dit hotel is de centrale ligging. Je geraakt er heel gemakkelijk en je kunt van daaruit eenvoudig de stad verkennen. Het personeel is is vriendelijk en gedienstig. Het geheel straalt een rustige sfeer uit. Wij hadden een superior double room die vrij groot was, met een enorm groot bed erin. Zag er op het eerste zicht netjes uit, maar als je goed keek, zag je toch wel wat minpuntjes. Ik vond de kamer ook vrij donker. Ontbijt was zonder meer goed en voldoende. Het hotel heeft een eigen restaurant, maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt. rondom het hotel zijn er veel typisch Italiaanse restaurants die de moeite zeker waard zijn.

Gereisd Met partner in Fri Nov 18 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Netjes hotel in het centrum van Rome.

Bjorn
4-5-2011

Hotel vlak bij het Station Termini. Goed hotel met nette kamers. niet zo ruime kamer. Personeel is zeer vriendelijk. Het hotel heeft een lekker dakterras om in de middag te relaxen.

Gereisd Met partner in Fri May 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig gastvriendelijk hotel

Bjorn
8-9-2010

Hotel Rex is ideaal als uitvalsbasis om Rome te verkennen. Het ligt vlakbij het Termini Station. De mensen die in het hotel werken, zijn allemaal ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Je krijgt er 's morgens zelfs een voorpagina van een krant uit jouw land onder de deur geschoven. Enig minpuntje zijn de wat kleine kamers en verouderde douche en lavabo. Maar zeker als je voor het eerst naar Rome gaat, is dit een perfect hotel.

Gereisd Met partner in augustus 2010

FTI Reizen

zeer goede prijs kwaliteit verhouding

henk
18-12-2009

Zeer vriendelijk personeel, schone kamer, warme douche met krachtige straal, goed ontbijt. Dit hotel was boven verwachting. Hadden minder verwacht vanwege de betaalde prijs. Goede ligging vlak bij Termini station en de vele bezienswaardigheden liggen op redelijke afstand.

Gereisd Met partner in Fri Dec 18 2009 21:29:49 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

zer goede prijs kwaliteit verhouding

Henk
18-12-2009

Gereisd Met partner in Tue Dec 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rex in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rex zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.