Hotel Rex

• Kinderopvang
Meer hotelinfo

12 reviews over Hotel Rex

• 7Luc21-11-2016

Leuk hotel voor een weekendje Rome

Grote pluspunt van dit hotel is de centrale ligging. Je geraakt er heel gemakkelijk en je kunt van daaruit eenvoudig de stad verkennen. Het personeel is is vriendelijk en gedienstig. Het geheel straalt een rustige sfeer uit. Wij hadden een superior double room die vrij groot was, met een enorm groot bed erin. Zag er op het eerste zicht netjes uit, maar als je goed keek, zag je toch wel wat minpuntjes. Ik vond de kamer ook vrij donker. Ontbijt was zonder meer goed en voldoende. Het hotel heeft een eigen restaurant, maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt. rondom het hotel zijn er veel typisch Italiaanse restaurants die de moeite zeker waard zijn.

• 8Bjorn04-05-2011

Netjes hotel in het centrum van Rome.

Hotel vlak bij het Station Termini. Goed hotel met nette kamers. niet zo ruime kamer. Personeel is zeer vriendelijk. Het hotel heeft een lekker dakterras om in de middag te relaxen.

• 9B de Snoo25-11-2010

super service

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, mooie ruime kamer, veel bezienswaardigheden op loopafstand. Heel goede prijs/ kwaliteit verhouding.

Met vrienden

• 8Fam. Zwart17-11-2010

Hele goede ligging!

De ligging van het hotel is heel goed. Je kunt alles prima te voet doen, of met de metro die dichtbij is. Het ontbijt was goed verzorgd! De kamers zijn iets verouderd. (vochtplekken op het plafond, douchecabine mist een raam, wc bril zit los, plekken in het tapijt) De bedden zijn daarentegen heel goed. Het personeel is heel behulpzaam.

Met jonge kinderen

• 9Bjorn08-09-2010

Geweldig gastvriendelijk hotel

Hotel Rex is ideaal als uitvalsbasis om Rome te verkennen. Het ligt vlakbij het Termini Station. De mensen die in het hotel werken, zijn allemaal ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Je krijgt er 's morgens zelfs een voorpagina van een krant uit jouw land onder de deur geschoven. Enig minpuntje zijn de wat kleine kamers en verouderde douche en lavabo. Maar zeker als je voor het eerst naar Rome gaat, is dit een perfect hotel.

• 8henk18-12-2009

zeer goede prijs kwaliteit verhouding

Zeer vriendelijk personeel, schone kamer, warme douche met krachtige straal, goed ontbijt. Dit hotel was boven verwachting. Hadden minder verwacht vanwege de betaalde prijs. Goede ligging vlak bij Termini station en de vele bezienswaardigheden liggen op redelijke afstand.

• 8Henk18-12-2009

zer goede prijs kwaliteit verhouding

• 5Ditty 28-08-2007

De familiekamer die wij kregen was zeer ruim met wel 5 bedden, maar zag er muf en vies uit. De bedden waren helemaal doorgezakt en overal lagen haren van vorige gasten. De badkamer was ronduit oud te noemen en hoognodig toe aan een opknapbeurt. De ontbijtruimte had slechts 9 kleine tafeltjes, terwijl het hotel wel 48 kamers had. File dus bij het (beperkte)ontbijt! Een absolute plus is de playstation + vele spelletjes voor de kinderen. Slechte prijs/kwaliteitsverhouding.

Familie

• 9Petra06-06-2006

Van 1 tot 6 mei in dit hotel verbleven. Zeer vriendelijk personeel, zeer grote kamer met aparte slaapkamer, ruimte met desk en fauteuil en mega grote badkamer met bad en douche. Kamer voorzien van minibar, safe, tv, airco en playstation. Goed gelegen vlakbij station en metrohalte Republica. Ook vlakbij Via National waar veel bussen langskomen. Ook Maria Maggiore is zowat aan de overkant en vandaaruit kun je prima naar het Colosseum lopen. Het ontbijt is erg uitgebreid met oa broodjes, 2 soorten vleeswaren, kaas, eieren en worstjes. Zou dit hotel zeker aanbevelen. Kijk voor boekingen bij venere.com. Wij betaalden 142 euro voor 3 pers per nacht wat wij zeker een goede prijs-kwaliteit verhouding vonden. O ja, koop daar een 3 daagse of 7 daagse openbaar vervoer kaart. Kun je goedkoop al het openbaar vervoer gebruiken. Veel goedkoper dan losse tickets of hop on hop off bus.

Anders

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Rookruimte, Terras
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• ParkerenBetaald
      • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats