Bed and Breakfast Retrome B&B - Retro Vintage

1 review over Bed and Breakfast Retrome B&B - Retro Vintage in het Nederlands

Fantastische start voor verkennen Centrum

A vd Vrande
24-3-2010

Deze B&B stelt niet veel voor, je schrikt van de felle kleuren als je binnenkomt, het is redelijk schoon, maar ruikt een beetje bedompd, inrichting is een leuke poging tot retro,....maar dat alles doet er eigenlijk niet toe: je zit op loopafstand van de diverse bezienswaardigheden in Rome. Je zit 100 meter af van het centraal station, metro en de plek waar je met een shuttlebus wordt afgezet en opgehaald voor naar het vliegveld te gaan. Perfect dus! Wat grappig was, dat het 'ontbijt' (doen italianen eigenlijk niet aan) in een echt italiaans koffietentje was. Sta je daar met je kopje en zoetig broodje tussen de italianen, fantastisch. Als je op zoek bent naar een goedkope locatie waar je kunt slapen en als je vooral veel in Rome zelf wil zitten (dus niet hele dag op hotelkamer) dan is dit perfect. Zeer centraal voor een lage prijs.

Gereisd met partner in februari 2009

Bed and Breakfast info

• AdresVia Marghera I-00180
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Retrome B&B - Retro Vintage in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Retrome B&B - Retro Vintage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.