Bed and Breakfast
Bed and Breakfast Residenza Trevi Roma

We hebben een aantal aanbieders voor Residenza Trevi Roma voor je op een rij gezet:

3 reviews over Bed and Breakfast Residenza Trevi Roma in het Nederlands

Leuke centraal gelegen B & B

Esther
6-11-2012

Prima B & B, nette mooie kamers, niet groot, maar dat is ook niet nodig, aangezien je er alleen komt om te slapen. Wel wat gehorig soms, maar na een dag sightseeing val je als een blok in slaap. Heerlijk ontbijt, met o.a. croissantjes, zoete broodjes, beleg en verschillende taarten. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Je zit op loopafstand van veel bezienswaardigheden en de Trevi-fontein is om de hoek. Kortom een aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2012

Leuk en mooi centraal

Lars
12-5-2012

Heel centraal. Vlak bij de Trevi fontein. Rustig, prima, schoon hotel/B&B. Kamer heeft weinig ramen, maar ja je bent in Rome en slaapt er alleen maar. Goede restaurants dichtbij. Veel is goed aan te lopen. Openbaar vervoer in de buurt. 's Avonds prima, veilige buurt. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in februari 2012

sfeervolle B&B

RUDI
3-8-2011

uitstekend gelegen naast de trevi fontein. onder het B&B bevindt zich een restaurant waar je zeer goed kunt eten. de appartementen zijn niet goed, maar voorzien van alle gemakken.

Gereisd met partner in mei 2011

Bed and Breakfast info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Residenza Trevi Roma in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Residenza Trevi Roma zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.