Bed and Breakfast Residenza Domizia

Bed and Breakfast Residenza Domizia

Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag28°11°

We hebben een aantal aanbieders voor Residenza Domizia voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Residenza Domizia in het Nederlands

Geweldige locatie

Nelly
19-1-2009

Bed & breakfast "Residenza Domizia" in Rome heeft een fantastische ligging dicht bij het piazza Navona. Alle highlights van Rome zijn te voet te bereiken. Het enige nadeel is de vrij kleine ontbijtruimte. Het ontbijt is voor Italiaanse begrippen prima. Zeker een aanrader.

Gereisd met partner in november 2007

Bed and Breakfast info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Residenza Domizia in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Residenza Domizia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.