Hotel Residenza Canali Ai Coronari

HotelKleine hotelsWeer vandaag27°17°

We hebben een aantal aanbieders voor Residenza Canali Ai Coronari voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Residenza Canali Ai Coronari in het Nederlands

Met oudere kinderen

Super hotelletje in centrum van Rome

Eddy&Yvonne
19-2-2010

Een mooi klein familiehotel (10 kamers) gelegen in het oude centrum van Rome.

Letterlijk in een zij-straatje van het Piazza Navona. Knus hotelletje met redelijk ruime kamers, goed ontbijtje en gastvrije ontvangst. Vanuit dit hotel kun je alles lopend bereiken. Enkele hoogtepunten voor ons waren: Vaticaanstad, Colloseum.

Heerlijk gegeten om de hoek bij het hotel bij o.a. Pizzzeria La Focaccia (via d.Pace 11), Osteria dell'Anima (via S.Maria dell'Anima 8). Taxi geboekt via internet. Perfecte service voor goede prijs (80 euro retour met 4 personen).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Residenza Canali Ai Coronari in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Residenza Canali Ai Coronari zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.