Appartement Residence Libetta

• 7.2Inrichting
  • 7.4Hoeveelheid ruimte

Appartement Info

Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Libetta voor je op een rij gezet:

6 reviews over Appartement Residence Libetta

• 7C. Kruithof09-07-2008

Redelijk nieuw apartement met sateliet tv en zeer ruim en volledig ingericht. Ligging naar Metro en Baseliek S. Paola en Bus (Via Ostience)prima. Supermarkt dichtbij. Treinen maken wel herrie maar tot een uur of 23:00 's-avonds. Voor een kort bezoek en als alternatief van hotel is dit een goede keuze. Kan makkelijk met 4 personen, 2 badkamers.

• 6Peter16-06-2008

Appartement lag niet waar het beloofd was (binnen de muren van ROME). Veel verder van het centrum dan op kaart reisorganisatie aangegeven. Naar het centrum met de metro (eerst door een gribus lopen of een flink stuk wandelen) of met de bus. Bus geeft een aardig beeld van het Italiaanse verkeer. Straatje waar het apartement lag, is tamelijk rommelig en moeilijk te vinden.

Verder veel lawaai: trein rijdt bijna door de kamer en airco van het hele gebouw dreunt lekker door. Apartement was wel vrij modern, schoon en voorzien van voldoende bedden (6) en beddengoed.

De omgeving is om heel snel te vergeten. Niet veel te beleven dus. Saillant detail: het was erg stil in Rome tijdens en na Italie-Nederland........

De stad is fantastisch maar deze locatie is om gauw te vergeten.

• 6Lique25-03-2008

Wij hebben dit appartement bezocht in maart 2008. Taxichauffeur kon het adres niet eens vinden, zo'n klein straatje was het. Er liggen drie nachtclubs in de buurt, waarvan eentje op 20 meter. Wij waren er niet in het weekend dus we hadden er geen last van. Treinrails op drie meter buiten het slaapkamerraam maar dat went wel. Appartement was ruim en netjes. Koelkast 1 stonk, maar koelkast 2 was er los bijgeplaatst en was prima. Douche was heerlijk. Op 100 meter zit een supermarktje. Restaurantjes zijn dun gezaaid en pas rond acht uur 's avonds open. Minpuntje: bij het uitchecken was de concierge niet aanwezig. Die man is alleen van 9 tot 10 aanwezig. De wijk is ongezellig met werkelijk overal grafitti, maar verder heel rustig en niet eng. Metrostation is dichtbij op 200 meter. Gezien de faciliteiten krijg je waar voor je geld, maar je zit wel een eind van het centrum af.

Met vrienden

• 6Gerard17-09-2007

Wij zijn in september 2007 in Rome geweest. Receptie in het weekend niet aanwezig en gebrekkig Engels spekend maar niet onvriendelijk (net als de rest in Rome). Koelkast stonk vreselijk! Het ligt ook nog afgelegen en overal vandaan, niks te beleven in de buurt. Voor de rest redelijk appartement, ruim en vrij nieuw.

• 4linda16-05-2006

We hebben dit appartement geboekt op basis van ligging nabij metrostation en de foto's van het interieur. Deze feiten klopten inderdaad. Wat ze echter niet op de website vertellen is dat het complex eigenlijk op de trein/metro-rails gebouwd is. Dus je dreunt bijna letterlijk je bed uit van de langsrijdende treinen. Wij dachten geluk te hebben omdat onze slaapkamer aan de binnenplaats grensde. Het leuke café wat daaraan lag bleek op vrijdag en zaterdag echter een enorme discotheek, waarvoor de Romeinen in de rij staan. Toen de treinen 's nachts niet meer reden hadden we dus alle tijd om naar de bonkende house-muziek te luisteren. Met onze nachtrust is het dus niet goed gekomen.

Met vrienden

• 7Adriaanse09-05-2006

Mooi app. we zijn er met 8 personen in geweest. Ligt wat achteraf in Rome maar wel dicht bij een metrostation en dan ben je met een paar haltes in het centrum. Vlakbij het app een bakker en een supermart. App. is schoon. Een groot nadeel het ligt pal aan het spoor van de trein en metro deze rijden om de paar minuten. Het andere voordeel is dus dat je vroeg je bed uit bent.

Anders

0 tips over Appartement Residence Libetta