Appartement Residence Il Bruco

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Koert Roorda

prima, zeker gezien de prijs

Koert Roorda,
7-9-2012

Een prettig appartement, zeer vriendelijke en behulpzame eigenaar, die gelukkig ook engels spreekt. Wonderlijke plek, tussen de gebouwen van de RAI en autoshowrooms, maar eenmaal bij het huisje niets meer van te merken. Handig t.o.v. station. Helaas gaan er na 22.00u 's avonds geen treinen meer, dus dan moet je een taxi nemen. Zeer goed restaurant in de buurt van treinstation Saxa Rubra. Al met al een aanrader voor degene die vooral overdag naar Rome wil, en 's avonds behoefte heeft aan rust. De aanwezige airco (kost relatief weinig extra) was een uitkomst!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012
Vorige reviewVorige