Appartement Residence Il Bruco

Tonen op kaart

13 reviews over Appartement Residence Il Bruco

• 8Kees15-09-2013

Prima uitvalsbasis!

In juni een heerlijk lang weekend doorgebracht in dit toch wat bijzonder gelegen appartement. Ideaal voor rustzoekers die zich overdag willen onderdompelen in geweldig Rome. Goed eten in de buurt, trein op steenworp afstand en bescheiden maar plezierige beheerder. Doen!

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 8Koert Roorda07-09-2012

prima, zeker gezien de prijs

Een prettig appartement, zeer vriendelijke en behulpzame eigenaar, die gelukkig ook engels spreekt. Wonderlijke plek, tussen de gebouwen van de RAI en autoshowrooms, maar eenmaal bij het huisje niets meer van te merken. Handig t.o.v. station. Helaas gaan er na 22.00u 's avonds geen treinen meer, dus dan moet je een taxi nemen. Zeer goed restaurant in de buurt van treinstation Saxa Rubra. Al met al een aanrader voor degene die vooral overdag naar Rome wil, en 's avonds behoefte heeft aan rust. De aanwezige airco (kost relatief weinig extra) was een uitkomst!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 9M.C Baaij07-07-2012

het was een fijn stekkie

dit appartement was toppie

Gereisd met vrienden in april 2012

• 9A. van de Haar21-11-2011

Topper

Met 5 personen naar Rome geweest. Een mooie praktische woning die we in erg schone staat aantroffen. Vriendelijke en sympathieke ontvangst. Bij Saxa Rubra (treinstation)een goed restaurant met vriendelijk personeel. Het huis was rondom voorzien van hekken wat een veilig gevoel gaf. Naar het centrum was wel ongeveer 15 minuten met de trein maar dat was geod te doen. Voordeel is een rustige omgeving en dus weinig last van verkeer (dat is wel lekker na een dag Rome). Al met al een prachtige week gehad. Dit huisje is een aanrader. En niet al te duur.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2011

• 9A. van de Haar21-11-2011

Fantastische plek

Een leuke en vriendelijke ontvangst. Een goed gemeubileerd en schoon huis voorzien van hekken rondom dat een veilig gevoel geeft. De woning ligt in een industriegebied maar dit geeft een rustige sfeer (geen last van verkeer en lekker relaxt). Wel ongeveer 15 minuten met de trein naar het centrum maar dat moet je er voor over hebben. Fijne fietsen bij het huis (geen rommel) en langs de Tiber kun je heerlijk fietsen. Vlakbij is een familierestaurant waar je goed kunt eten met zeer vriendelijk personeel. Ook vlakbij een kleine supermarkt waar je alles kunt halen wat je nodig hebt. We hebben hier een prachtige week gehad en vinden deze woning een echte aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2011

• 9Fam Bos10-09-2011

Een ideale plek om Rome te bezoeken

Voor ons gezelschap, gezin betsaande uit 6 personen, was het huisje groot genoeg en met complete inventaris. Het zag er goed onderhouden en schoon uit. De ontvangst was erg hartelijk en enthousiast. De beheerder stond op vriendelijke wijze klaar voor de gasten. Gezien de ligging-ideaal voor dagjes Rome- de prettige sfeer op het parkje en de vriendelijke mensen zijn wij zeker van plan een keer terug te komen! De correspondentie met de verhuurder via de mail verliep ook erg prettig, de informatie die toegestuurd werd was ook compleet en verzorgd.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

• 9Jan Geven17-01-2011

Goed appartement net even buiten het centrum

Residence Il Bruco in Rome is een fijn appartement net buiten het centrum van Rome, voldoende ruimte, rustige ligging, maar toch redelijk dicht bij het centrum. We hebben het daar erg goed naar de zin gehad. Ook vooraf goede informatie gekregen via de nederlandse vertegenwoordiging. Natuurlijk zijn we de meeste tijd in het oude centrum geweest. Het appartement zorgde voor een oase van rust.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 8M. dekker09-01-2011

prima uitval basis voor City Trip Rome

Vlak naast de Rai Uno studio's. Geen andere toeristen in de buurt, Royaal appartement met groot terras. Heerlijk ontbijten in de zon. vlakbij treinstation. In 15 minuten met trein naar rand van centrum Rome. fietsen ter beschikking. Kleine buurtsuper in de buurt. Heel goed restaurant vlakbij treinssataion Saxa Rubria.

Gereisd met vrienden in september 2009

• 7Christina31-12-2010

Prima huisje verstopt achter de tv studios

Het ligt een beetje verstopt en toen we uit de metro/tram stapten vroegen we ons af of we wel goed zaten, zagen alleen betonnen bunkers van de RAI televisie en het stationnetje is net een verroest geraamte met graffiti. Maar op 2 minuten lopen vind je het huisje en dat huisje opzich is prima, van alle gemakken voorzien. De vader van de eigenaar is heel vriendelijk en gaf ons bij aankomst een lift naar de grote supermarket. Op 5 minuten van het huisje met de fiets is een kleine spar met brood, vleeswaren etc. Bij de halte ik dacht saxa rubria is een heel groot en fijn restaurant. Heerlijk gegeten. Wij waren overdag gewoon in Rome en gebruikten het huisje als uitvalsbasis. Je moet trouwens wel op de rode knop drukken in de trein anders stopt hij niet.

Gereisd met partner in september 2009

• 10Mascha Schram30-12-2010

Zeker aan te raden!

Een erg prettig appartement waar ik samen met een vriendin een aantal dagen verbleef. Het is erg makkelijk met het openbaar vervoer te bereizen en het feit dat het iets buiten het centrum ligt vonden wij alleen maar prettig. Na een lange dag voor je appartement een glaasje drinken in de rust ervaarden wij als fijn. In de buurt is een plaatselijk eettentje met een vriendelijke eigenaar. Voor een paar euro eet je voortreffelijk. Ook het lokale winkeltje biedt een voldoende assortiment. Met de aanwezige fietsen fietsten wij langs de rivier naar het centrum, erg leuk, zo'n 10 kilometer. Ook hardlopen wordt er veel gedaan op de dijk. Kortom, echt waar voor je geld en ik zou er zeker weer naar terug gaan als ik weer naar Rome zou gaan.

Gereisd met vrienden in januari 2010

1 tip over Appartement Residence Il Bruco

• A. van de Haar, 21-11-2011

Ga geen auto huren. Openbaar vervoer is zeer goed te doen en spotgoedkoop.

0 vragen over Appartement Residence Il Bruco

Appartement info