Appartement Residence Il Bruco

10 reviews over Appartement Residence Il Bruco in het Nederlands

Prima uitvalsbasis!

Kees
15-9-2013

In juni een heerlijk lang weekend doorgebracht in dit toch wat bijzonder gelegen appartement. Ideaal voor rustzoekers die zich overdag willen onderdompelen in geweldig Rome.

Goed eten in de buurt, trein op steenworp afstand en bescheiden maar plezierige beheerder. Doen!

prima, zeker gezien de prijs

Koert Roorda
7-9-2012

Een prettig appartement, zeer vriendelijke en behulpzame eigenaar, die gelukkig ook engels spreekt. Wonderlijke plek, tussen de gebouwen van de RAI en autoshowrooms, maar eenmaal bij het huisje niets meer van te merken. Handig t.o.v. station. Helaas gaan er na 22.00u 's avonds geen treinen meer, dus dan moet je een taxi nemen. Zeer goed restaurant in de buurt van treinstation Saxa Rubra. Al met al een aanrader voor degene die vooral overdag naar Rome wil, en 's avonds behoefte heeft aan rust. De aanwezige airco (kost relatief weinig extra) was een uitkomst!

het was een fijn stekkie

M.C Baaij
7-7-2012

dit appartement was toppie

Topper

A. van de Haar
21-11-2011

Met 5 personen naar Rome geweest. Een mooie praktische woning die we in erg schone staat aantroffen. Vriendelijke en sympathieke ontvangst. Bij Saxa Rubra (treinstation)een goed restaurant met vriendelijk personeel.

Het huis was rondom voorzien van hekken wat een veilig gevoel gaf. Naar het centrum was wel ongeveer 15 minuten met de trein maar dat was geod te doen. Voordeel is een rustige omgeving en dus weinig last van verkeer (dat is wel lekker na een dag Rome). Al met al een prachtige week gehad. Dit huisje is een aanrader. En niet al te duur.

Fantastische plek

A. van de Haar
21-11-2011

Een leuke en vriendelijke ontvangst. Een goed gemeubileerd en schoon huis voorzien van hekken rondom dat een veilig gevoel geeft. De woning ligt in een industriegebied maar dit geeft een rustige sfeer (geen last van verkeer en lekker relaxt). Wel ongeveer 15 minuten met de trein naar het centrum maar dat moet je er voor over hebben. Fijne fietsen bij het huis (geen rommel) en langs de Tiber kun je heerlijk fietsen. Vlakbij is een familierestaurant waar je goed kunt eten met zeer vriendelijk personeel. Ook vlakbij een kleine supermarkt waar je alles kunt halen wat je nodig hebt. We hebben hier een prachtige week gehad en vinden deze woning een echte aanrader.

Een ideale plek om Rome te bezoeken

Fam Bos
10-9-2011

Voor ons gezelschap, gezin betsaande uit 6 personen, was het huisje groot genoeg en met complete inventaris. Het zag er goed onderhouden en schoon uit.

De ontvangst was erg hartelijk en enthousiast. De beheerder stond op vriendelijke wijze klaar voor de gasten.

Gezien de ligging-ideaal voor dagjes Rome- de prettige sfeer op het parkje en de vriendelijke mensen zijn wij zeker van plan een keer terug te komen!

De correspondentie met de verhuurder via de mail verliep ook erg prettig, de informatie die toegestuurd werd was ook compleet en verzorgd.

Residence Il Bruco in Rome is een fijn appartement net buiten het centrum van Rome, voldoende ruimte, rustige ligging, maar toch redelijk dicht bij het centrum.

We hebben het daar erg goed naar de zin gehad.

Ook vooraf goede informatie gekregen via de nederlandse vertegenwoordiging.

Natuurlijk zijn we de meeste tijd in het oude centrum geweest. Het appartement zorgde voor een oase van rust.

prima uitval basis voor City Trip Rome

M. dekker
9-1-2011

Vlak naast de Rai Uno studio's. Geen andere toeristen in de buurt, Royaal appartement met groot terras. Heerlijk ontbijten in de zon. vlakbij treinstation. In 15 minuten met trein naar rand van centrum Rome. fietsen ter beschikking. Kleine buurtsuper in de buurt. Heel goed restaurant vlakbij treinssataion Saxa Rubria.

Prima huisje verstopt achter de tv studios

Christina
31-12-2010

Het ligt een beetje verstopt en toen we uit de metro/tram stapten vroegen we ons af of we wel goed zaten, zagen alleen betonnen bunkers van de RAI televisie en het stationnetje is net een verroest geraamte met graffiti. Maar op 2 minuten lopen vind je het huisje en dat huisje opzich is prima, van alle gemakken voorzien. De vader van de eigenaar is heel vriendelijk en gaf ons bij aankomst een lift naar de grote supermarket. Op 5 minuten van het huisje met de fiets is een kleine spar met brood, vleeswaren etc.

Bij de halte ik dacht saxa rubria is een heel groot en fijn restaurant. Heerlijk gegeten. Wij waren overdag gewoon in Rome en gebruikten het huisje als uitvalsbasis. Je moet trouwens wel op de rode knop drukken in de trein anders stopt hij niet.

Zeker aan te raden!

Mascha Schram
30-12-2010

Een erg prettig appartement waar ik samen met een vriendin een aantal dagen verbleef. Het is erg makkelijk met het openbaar vervoer te bereizen en het feit dat het iets buiten het centrum ligt vonden wij alleen maar prettig. Na een lange dag voor je appartement een glaasje drinken in de rust ervaarden wij als fijn. In de buurt is een plaatselijk eettentje met een vriendelijke eigenaar. Voor een paar euro eet je voortreffelijk. Ook het lokale winkeltje biedt een voldoende assortiment.

Met de aanwezige fietsen fietsten wij langs de rivier naar het centrum, erg leuk, zo'n 10 kilometer. Ook hardlopen wordt er veel gedaan op de dijk.

Kortom, echt waar voor je geld en ik zou er zeker weer naar terug gaan als ik weer naar Rome zou gaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Il Bruco in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Il Bruco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Residence Il Bruco scoort een 8.64 uit 10 op basis van 13 reviews.