ItaliëLazio (Latium)RomeHotels RomeHotel Relais Vatican View

Hotel Relais Vatican View

ItaliëLazio (Latium)Rome

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Relais Vatican View voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 2 reviews

9.5FenomenaalScore uit 2 reviews

0Tonen op kaart

2 Reviews over Relais Vatican View

• 9Erpee te Dee03-12-2016

fantastische accommodatie

Uiterst vriendelijke ontvangst. Ruime schone (luxe-)kamer, stevig bed, klein koelkastje met daarop dienblad met thee-/koffie benodigdheden en waterkoker; in de kast een kluisje. Kleine, maar mooi afgewerkte badkamer. Ook airco op de kamer. Op de gang achter deurtjes een klein keukentje met electr. kookplaten en magnetron. Op het dakterras bevinden zicht enkele zitjes. Het kleine pension bevindt zich zowat om de hoek van het St. Pietersplein en de Basiliek. De pensioneigenaren geven veel informatie bij aankomst, waaronder enkele adressen waar men heerlijk kan eten. Een paar minpuntjes: Er is Wificontact, maar dit verloopt soms traag Ook het zoeken naar TV-zenders gaat erg langzaam. En verder lag op bed een (weliswaar schone en fris ruikende) deken i.p.v. een dekbed.....

• 10Karlijn06-11-2016

Wij hebben genoten in dit pas gerenoveerde hotel! Het personeel was ontzettend aardig en behulpzaam. We kregen zomaar een upgrade van een standaard naar een luxe kamer. Grote badkamer met slippers, badmuts, douchegel, shampoo en haardroger, slaapkamer, keukentje met koelkast, walk-in closet, dakterras. Gratis water, cakejes, koffie en thee op de kamer. Dagelijks schone handdoeken. Ze regelde kaartjes voor het Vaticaan en een taxi voor de terugweg. Ze hadden goede tips. De locatie is top! Ondanks dat het bij het Vaticaan om de hoek ligt en er veel restaurantjes en winkeltjes in de buurt zijn, is het er rustig. Kamer heeft airco en goede geluidsisolatie.

Hotel Relais Vatican View info

Veilig betalen met