Bed and Breakfast Relais La Maison De Luxe

BedAndBreakfast
Kleine hotelsWeer vandaag27°13°
Bed and Breakfast Relais La Maison De Luxe
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Relais La Maison De Luxe voor je op een rij gezet:

6 reviews over Bed and Breakfast Relais La Maison De Luxe in het Nederlands

geweldigge plaats

theo
20-2-2015

heerlijk B & B goed ontbijt heerlijke bedden

geweldig uitzicht vanuit de ontbijtzaal over de stad en het Vaticaan

Leuk b&b in centrum

peter
28-12-2013

Deze B&B ligt centraal in rome. Hebben eigenlijk alles te voet kunnen bekijken. Goede kamers en goed ontbijt. De reis met het liftje naar boven is al een reis op zich.

Aanrader

G&M
18-8-2011

Mooie ruime kamers, zeer vriendelijk en vlot, steeds gratis koffie, thee, water,... Je mag zelfs de laatste dag je bagage op het hotel laten en nog wat bezoekjes doen. Goed gelegen, vlotte verbindingen met openbaar vervoer, veel tips van de eigenares.

Enig ontdekte minpuntje: de massagedouche werkt niet vlot.

Heerlijke uitvalsbasis voor Rome

Joost
4-8-2011

Super goede B&B, echt een aanrader! Heerlijk ruime en zeer nette kamers! Airco, koelkastje met gratis water en sapjes en een luxe badkamer. Het ontbijt was ook heerlijk, al is het natuurlijk niet zo uitgebreid als in de meeste Nederlandse hotels. Maar de meeste Italianen ontbijten ook nauwelijks heb ik me laten vertellen.

Je kunt er de hele dag lekkere koffie/espresso en sapjes pakken. Claudia, de eigenaresse runt de B&B met haar hart en ze heeft een goed oog voor detail! Het personeel is ook zeer vriendelijk en behulpzaam!

Als we ooit terug keren naar Rome (en volgens de mythe van de Trevi fontein; dat als je 2 muntjes over je rechter schouder in de Trevi fontein gooit, dat je dan ooit terugkeert naar Rome), dan gaan we absoluut weer naar deze B&B!

Uitstekend B&B

Corine
6-5-2009

Hier overnacht van 28 april tot 5 mei 2009. Aanrader! Op loopafstand vanaf station Termini (richting centrum). Veel winkels en restaurants in de buurt. B&B op de 5e verdieping (naambordje op bellentableau), te bereiken met authentieke lift (open in trappenhuis). Sfeervolle inrichting, luxe uitstraling. 4-Persoonskamer had groot 2-p-bed en 2 bijzetbedden van normale afmetingen. Goede schoonmaak. Koelkastje op kamer. Thee/koffie/(chocolade-)melk, de hele dag door. Ontbijt goed (ook fruit, yoghurt, vruchtensap), alleen is "normale" broodaanbod matig (wit casino uit zak, te roosteren). Verder luxe broodjes, cakejes/koeken/toastjes/corn flakes). 's Avonds 4x gegeten bij Antica Bohème (kaartje op balie B&B): leuke ambiance, goede bediening, veel keuze, zeer betaalbaar. Andere tip: uitstekende pizza's in Est Est Est (voormalig wijnhuis, in doodlopende stukje Via Genova).

betaalbare luxe

Erwin Liebregts
2-2-2009

goede ligging

zeer mooie en luxe kamers

het hotel is wel moeilijk te vinden het zit op de bovenste verdieping van een oud huis.

dit hotel is voor ons zeker voor herhaling vatbaar

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Relais La Maison De Luxe in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Relais La Maison De Luxe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.