Hotel Relais Chateaux Park Hotel Villa Grazioli

1 review over Hotel Relais Chateaux Park Hotel Villa Grazioli in het Nederlands

Pure luxe, net buiten Rome

Grietje
18-10-2011

Dit hotel ligt ong. 20 km buiten Rome. Het statige landhuis is mooi gelegen op de groene heuvels van de provincie Lazio. Het hotel heeft prachtige kunst en fresco's en de kamers zijn te vinden in het hoofdgebouw en de 2 bijgebouwen.

Met de gratis shuttlebus wordt je afgezet bij het treinstation in Frascati (rit van 5 minuten). En met de trein ben je in 25 minuten middenin Rome. En bij terugkomst op Frascati staat de shuttlebus weer op je te wachten.

Het hotel heeft zelfs een (gratis) shuttleservice van en naar vliegveld Rome Fiumico.

Voor wie naar Rome wilt, maar ook wil genieten van rust en natuur is dit echt een aanrader. In de omgeving zijn prachtige dorpjes, meren en groen.

Gereisd Met partner in oktober 2011

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Relais Chateaux Park Hotel Villa Grazioli in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Relais Chateaux Park Hotel Villa Grazioli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel Relais Chateaux Park Hotel Villa Grazioli