Hotel Regnostersterster

41 reviews over Hotel Regno

• 2019
    9Diann31-08-2019

Perfect

Het hotel is erg schoon en het personeel is vriendelijk. Ontbijt is simpel, maar prima te doen. Het hotel heeft een perfecte liggen, alle bezienswaardigheden zijn op loopafstand.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 2018
    8Laura20-02-2018

Geweldig!

De ligging van het hotel is echt perfect! Het lag tussen het Pantheon en de Trevi fontein en had uitzicht op het monument van Viktor Emmanuel. Als je een net, verzocht hotel zoekt wat precies dicht bij alle bezienswaardigheden en de winkels ligt dan moet je zeker hier zijn. De service was super en het ontbijt was ook prima verzorgd. Als ik nog een keer naar Rome ga kom ik hier zeker terug.

Gereisd met vrienden in februari 2018

• 8Ton02-02-2018

Zeer centraal gelegen

Ligging top, service OK, geen geluid van buiten, schoon. Doorspoelen van ieder toilet zeer goed hoorbaar, kamer aan de kleine kant,gedateerd, hokkerig.

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

10Heidi Manders en moeder28-11-2016

Ideaal hotel met alle hoogtepunten op loopafstand

Dit hotel ligt in het hart van Rome. Belangrijke hoogtepunten van Rome liggen in de directe omgeving van dit hotel. Ook het vaticaan, colloseum forum romanum liggen echt allemaal op loopafstand. Wij hebben 2 tours geboekt bij lokaal bureau en zijn op pad gegaan met Marli. Door haar leerde we Rome ech5 kennen wat n top gids. Een buskaart heb je bij dit hotel niet nodig. Het hotel is schoon, kamers worden iedere dag schoon gemaakt. Ook voor shopper is dit een ideaal hotel direct aan de via del corxo. Ontbijt is uitgebreid en het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Bij het volgende bezoek wederom hotel Regno.

Gereisd in november 2016

• 8karine03-01-2016

fantastische ligging

het hotel ligt midden in Rome op loopafstand van alles. mooie kamers, netjes, vriendelijk personeel, ontbijt was voldoende, nadeel ligt aan drukke weg, oordopjes vereist en de in het boekje beschreven bar was er wel maar niet in gebruik helaas....

Gereisd met vrienden in november 2015

• 8Fam. de Vente01-12-2015

prima hotel

Centraal gelegen op korte afstand van vele bezienswaardigheden. Voor Italiaanse begrippen een prima kamer met een goed bed en een heerlijk ontbijt.

Gereisd met partner in november 2015

• 10nancyemiel23-01-2015

goed hotel en erg goede locatie

ontbijt is simpel ,maar te eten. Bedden liggen goed alleen zijn kamers erg gehoorig. Ook is het er erg warm op de kamer. En als je niet van trappen lopen hou is dit geen hotel voor als je slecht te been ben. Ook miste we een barretje waar je s avonds kon drinken.

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 10Harry Koper27-06-2014

Klantvriendelijk, centraal gelegen hotel

Goed hotel en zeer centraal gelegen. Zeer klantvriendelijk en betrokken personeel. Aanrader!

Gereisd met partner in juni 2014

• 8ingrid_tijsen_109-05-2014

perfecte ligging

Hotel Regno in Rome is een prima hotel voor een citytrip. Het ligt middenin het centrum en alles is daardoor goed te belopen. Wij logeerden in een kamer op de 6e verdieping en hadden geen last van lawaai van buiten. Integendeel. Het personeel was vriendelijk op een wat norsige ober na in het ontbijtrestaurant. De kamer was zeer schoon en netjes. Enig minpuntje was wel dat op zondagochtend om 9.00 uur de broodjes al op waren (terwijl er ontbeten kan worden tot 10.00 uur) en er ook geen aardbeienjam mee lag. Gelukkig waren de gesneden (soort van) stokbroden ook erg lekker en was er nog andere rood fruit jam. Restaurants, winkels, bezienswaardigheden; alles zit min of meer 'om de hoek'. Een echte aanrader dus.

Gereisd met partner in mei 2014

• 9sj.nijssen04-05-2014

Heerlijk & centraal gelegen

Alle highlights liggen op loop afstand. Het hotel is klein maar fijn! Ontbijt is goed met vers fruit en zuivel, en natuurlijk heerlijke koffie! De ligging aan de Via del Corso is binnen niet merkbaar door zeer goede isolatie. We hadden ook wifi bereik op kamer. Kluisjes aanwezig. Tevens minibar aanwezig.Nette douche

Gereisd met partner in april 2014

3 tips over Hotel Regno

• sj.nijssen, 04-05-2014

Vanuit Regno lopend naar Trevi fontain kom je een slijterij tegen met de lekkerste limonchello ooit! Koop zoveel mogelijk kaartjes online, dit scheelt uren zinloos wachten!

• ingrid_tijsen_1, 09-05-2014

Wij hadden aangegeven een 'stille kamer' te willen en zaten dus op de zesde verdieping. Geen idee of het elders minder stil is, maar wij waren er erg tevreden mee.

• Thijs, 09-09-2012

Villa Broghese om de drukte even te ontsnappen.

1 vraag over Hotel Regno

• Debby, 27-08-2011

Transver hotel centrum Rome- Vliegveld Rome

Wat is de beste manier om van het vliegveld naar een hotel in centrum Rome te komen? Qua kosten en reistijd.

harrykoper, 09-06-2014

En vanaf Termini? Taxi of een bus? Of is het te lopen met een koffer?

Inge, 15-11-2011

Vanaf beide vliegvelden zijn speciale shuttlebussen die je naar station Termini brengen. Vanaf Ciampino kost dat enkele reis ong. 4 euro p.p. Vanaf Fiumicino, als je met Alitalia vliegt, kun je met hun speciale bus naar Termini, kost 7 euro enkele reis p.p. Verder staan er div. shutlebussen. info op het vliegveld. Ik geloof dat die ong. 10 euro enkele reis.

jaymee, 13-10-2011

Hallo Debby,

Het makkelijkste is om de trein van Fiumicino naar Termini te pakken. Dit kost 14 euro per persoon en neemt een half uur in beslag.

Hotel Regno info

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats