Hotel Regno

37 reviews over Hotel Regno in het Nederlands

Geweldig!

Laura,
20-2-2018

De ligging van het hotel is echt perfect! Het lag tussen het Pantheon en de Trevi fontein en had uitzicht op het monument van Viktor Emmanuel. Als je een net, verzocht hotel zoekt wat precies dicht bij alle bezienswaardigheden en de winkels ligt dan moet je zeker hier zijn. De service was super en het ontbijt was ook prima verzorgd. Als ik nog een keer naar Rome ga kom ik hier zeker terug.

Gereisd met vrienden in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeer centraal gelegen

Ton,
2-2-2018

Ligging top, service OK, geen geluid van buiten, schoon. Doorspoelen van ieder toilet zeer goed hoorbaar, kamer aan de kleine kant,gedateerd, hokkerig.

Gereisd met partner in januari 2018

Ideaal hotel met alle hoogtepunten op loopafstand

Heidi Manders en moeder
28-11-2016

Dit hotel ligt in het hart van Rome. Belangrijke hoogtepunten van Rome liggen in de directe omgeving van dit hotel. Ook het vaticaan, colloseum forum romanum liggen echt allemaal op loopafstand. Wij hebben 2 tours geboekt bij lokaal bureau en zijn op pad gegaan met Marli. Door haar leerde we Rome ech5 kennen wat n top gids. Een buskaart heb je bij dit hotel niet nodig. Het hotel is schoon, kamers worden iedere dag schoon gemaakt. Ook voor shopper is dit een ideaal hotel direct aan de via del corxo. Ontbijt is uitgebreid en het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Bij het volgende bezoek wederom hotel Regno.

Gereisd anders in Tue Nov 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

fantastische ligging

karine
3-1-2016

het hotel ligt midden in Rome op loopafstand van alles. mooie kamers, netjes, vriendelijk personeel, ontbijt was voldoende, nadeel ligt aan drukke weg, oordopjes vereist en de in het boekje beschreven bar was er wel maar niet in gebruik helaas....

Gereisd met vrienden in Wed Nov 04 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

prima hotel

Fam. de Vente
1-12-2015

Centraal gelegen op korte afstand van vele bezienswaardigheden. Voor Italiaanse begrippen een prima kamer met een goed bed en een heerlijk ontbijt.

Gereisd met partner in Sun Nov 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

goed hotel en erg goede locatie

nancyemiel
23-1-2015

ontbijt is simpel ,maar te eten. Bedden liggen goed alleen zijn kamers erg gehoorig. Ook is het er erg warm op de kamer. En als je niet van trappen lopen hou is dit geen hotel voor als je slecht te been ben. Ook miste we een barretje waar je s avonds kon drinken.

Gereisd met vrienden in Thu Jan 15 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Klantvriendelijk, centraal gelegen hotel

Harry Koper
27-6-2014

Goed hotel en zeer centraal gelegen. Zeer klantvriendelijk en betrokken personeel. Aanrader!

Gereisd met partner in juni 2014

perfecte ligging

ingrid_tijsen_1
9-5-2014

Hotel Regno in Rome is een prima hotel voor een citytrip. Het ligt middenin het centrum en alles is daardoor goed te belopen. Wij logeerden in een kamer op de 6e verdieping en hadden geen last van lawaai van buiten. Integendeel. Het personeel was vriendelijk op een wat norsige ober na in het ontbijtrestaurant. De kamer was zeer schoon en netjes. Enig minpuntje was wel dat op zondagochtend om 9.00 uur de broodjes al op waren (terwijl er ontbeten kan worden tot 10.00 uur) en er ook geen aardbeienjam mee lag. Gelukkig waren de gesneden (soort van) stokbroden ook erg lekker en was er nog andere rood fruit jam. Restaurants, winkels, bezienswaardigheden; alles zit min of meer 'om de hoek'. Een echte aanrader dus.

Gereisd met partner in mei 2014

Heerlijk & centraal gelegen

sj.nijssen
4-5-2014

Alle highlights liggen op loop afstand. Het hotel is klein maar fijn! Ontbijt is goed met vers fruit en zuivel, en natuurlijk heerlijke koffie! De ligging aan de Via del Corso is binnen niet merkbaar door zeer goede isolatie. We hadden ook wifi bereik op kamer. Kluisjes aanwezig. Tevens minibar aanwezig.Nette douche

Gereisd met partner in april 2014

Er zijn al veel goede recensies geschreven ivm Hotel Regno en dit is er ook weer 1. Onze kamer was goed met een geweldig dakterras en een niet zo grote badkamer. Wifi is uitstekend dankzij ook een versterker op o.a. de 6e etage. Het ontbijt is echt wel goed dankzij de prima inzet van het personeel die snel alles aanvult. Iedere dag naast alle broodjes oa. verse mini croissants, muffins en zelfgebakken? taart. Een eitje krijg je alleen tegen betaling, maar dat mis je niet omdat er zo ontzettend veel andere mogelijkheden zijn. AANRADER: koop een Roma pass met gratis toegang voor de eerste 2 musea met daarna kortingen en ook gratis openbaar vervoer voor 3 dagen (bv. Colosseum (neem de speciale snelle toegang route !!) + Forum Romanum & de Engelenburcht) Alles in het Vaticaan moet je altijd betalen.

Gereisd met partner in maart 2014

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Regno in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Regno zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.