Hotel Re Di Roma

7 reviews over Hotel Re Di Roma in het Nederlands

Uitstekend voor city-trip!

erjendrost
3-2-2014

Hotel ligt net buiten het centrum, maar metro station Re di Roma (150 m) en treinstation Tuscolana (500 m) richting vliegveld Fiumicino op loopafstand. Ideaal dus als uitvlsbasis voor een citytrip Rome. Binnen 20 minuutjes bij de verst gelegen bezienswaardigheid: Vaticaan. Keurige, schone kamer met moderne inrichting en badkamer. Hard matras, maar dat is vaker in Italië. Iedere dag schoonmaak en schone (bad)handdoeken. Ontbijt prima om de dag mee te beginnen, is nu eenmaal niet zoals we hier in Nederland gewend zijn. Correcte service bij de receptie, spreken goed Engels. Hier op Zoover nog niet zo ontdekt, maar bij touroperator één van de meest geboekte hotels in Rome. Wij snappen wel waarom: vrij dichtbij het centrum en prijstechnisch echt niet duur voor Romeinse begrippen.

Kraaknet en vriendelijke bediening

Dirk
3-8-2012

We verbleven met 8 mensen een week in dit kleine maar heel verzorgd hotel. Aan de balie was het personeel altijd zeer behulpzaam en vriendelijk. De kamers werden perfect gereinigd en onderhouden. Het ontbijt is eerder gewoon.

leuk citytriphotelletje

ribo
14-7-2011

ligt buiten het drukke centrum maar toch goed bereikbaar met de metro. We hadden een kamer voor 4 : maw het zitgedeelte werd slaapgedeelte , toch afscheidbaar met schuifdeur

ontbijt basic doch wel goed

kamer heel modern en netjes van alle comfort voorzien

een aanrader

We hebben een aantal aanbieders voor Re Di Roma voor je op een rij gezet:

Goed hotel, uitstekend ontbijt en de kamers zijn modern en ruim. Geen grootschalig hotel. Geen last van verkeerslawaai.

Wel iets verder van het centrum maar de metro vertrekt op de kruising.

Komende vanaf het vliegveld neem je treinstation Tuscolane of je gaat naar Termini en dan metro Re Di Roma.

A recommander vivement

Aurélie
28-8-2010

Hôtel idéalement situé, à 5 min à peine du métro qui vous emmène sur le centre.

Rapport qualité/prix très convenable.

Chambre impeccable et le jeune homme à l'accueil très serviable, parlant un français impeccable.

Très Calme, nous n'étions pas situé côté route.

A recommander vivement.

Aangenaam erblijf

Johan G.
27-8-2009

Re Di Roma is een eenvoudig hotelletje gelegen in een rustige straat. Op 20 minuutjes sta je te voet aan het Colosseum. Met een taxi rij je voor 6 à 10 euro naar het ganse historisch centrum van Rome. Vriendelijk personeel, al is de talenkennis (zoals overal in Italie) vrij beperkt. Het ontbijt is eenvoudig maar lekker. Het personeel vult vlot alles aan. Hoewel het tijdens ons verblijf vrij warm was werkte de airco goed en ook zeer stil !

2008

aanrader

roesems
10-8-2008

Hotel niet in 't centrum, maar wel heel kort bij metrostation re di roma, zodat je toch snel overal geraakt. Personeel is zeer gedienstig en bereidwillig. Alles kon, niets was teveel. Kamer was niet luxueus maar wel comfortabel, proper en net. Paar lekkere en niet dure restaurantjes in de buurt. Prachtige 4 dagen Rome beleefd. Hotel durf ik aanraden aan alle vrienden en collega's. Ontbijt was verzorgd, maar niet uitgebreid (geen zachtgekookt eitje).

We hebben een aantal aanbieders voor Re Di Roma voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Re Di Roma in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Re Di Roma zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Re Di Roma scoort een 8.11 uit 10 op basis van 7 reviews.