Appartement Re di Roma

Appartement Re di Roma

Appartement

1 review over Appartement Re di Roma in het Nederlands

Verzorgd en ruim appartement. Een aanrader!

Edwin
10-9-2011

Via reisorganisatie hadden wij dit appartement gereserveerd. De service van reisorganisatie was uitstekend. Het appartement verraste ons zeer. Zo ontzettend ruime slaapkamers, woonkamer. Op slechts een paar meter van een metro die ons in een paar minuten in hartje Rome bracht. Ook het ontvangst van de eigenaar was zeer hartelijk en uitgebreid. Gaf ons diverse tips ook qua authentieke restaurants waar we fantastisch gegeten hebben. Kortom zeker een aanrader

Gereisd Met vrienden in april 2011

Appartement info

• AdresVia Siponto 3 00183
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Re di Roma

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Re di Roma in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Re di Roma zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.