Hotel Quattro Fontane

ItaliëLazio (Latium)Rome

7.7GoedScore uit 3 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+6/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.7GoedScore uit 3 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

4 Reviews over Quattro Fontane

• 7freekeningrid04-06-2012

Centraal liggend klein sfeervol hotel

Vlak bij de Trevi fontijn en de Spaanse trappen. Centraal station op 1.3 km loopafstand. Wij hadden de enige kamer met het balkon. Erg leuk. Ontbijt was niet heel uitgebreid maar thuis eten we ook niet zo veel.

• 8N&N29-07-2010

Fijn stadshotel

na aankomst bij het trevi hotel dat we eigenlijk hadden geboekt bleek dit overboekt te zijn. we werden per privé busje overgebracht naar dit hotel (na akkoord bevinden) we kregen een junior suite toegewezen. Een hele grote kamer van 2 verdiepingen. Boven lag het bed en onder de badkamer en zithoek. De kamer heeft twee platte televisies en 2 airco's voor boven en onder. Het ontbijt is echt 3 sterren niet heel bijzonder maar ok. Het personeel is wisselend van spontaniteit. De aankomsthal is mooi en precies zoals op de foto's die op internet te vinden zijn.

wat algemene opmerkingen: Het is 10 minuten lopen van de trevi fontein en alles in rome is goed te belopen. Pepy's bar onderaan de heuvel is overigens niet aan te raden. Il galato bij de trevi fontein is inderdaad een super ijssalon en zeer aan te bevelen (je loopt het zo voorbij het is piepklein). Het boekje 100% rome is aan te bevelen hierin staan leuke tips en wanderroutes voor Rome.

• 8Wilma28-09-2006

Echt stads hotel, sfeervol maar klein. Erg kleine kamers, wel schoon en goed ontbijt. Wij vonden het personeel aardig.

Voor dit geld vonden wij het een prima hotel vanwaar je snel bij het metrostation bent.

• 7anny16-09-2003

Goede ligging,alleen vonden wij het personeel niet aardig,kamer erg klein (wel uitzicht op paus)en dat ze net aan die grote verbouwing begonnen toen wij er warenSept.2002 was ook wat minder .Wel alles op loopafstand.

Hotel Quattro Fontane info

Hotel type