Hotel Pulitzer

ItaliëLazio (Latium)Rome

8.8FantastischScore uit 6 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+20/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.8FantastischScore uit 6 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

6 Reviews over Pulitzer

• 9Swaders25-02-2017

Prima hotel. vriendelijk personeel, mooie kamers

Heel klantvriendelijk personeel, mooie kamers, met zelfs een smartphone beschikbaar voor de tripjes in Rome. Goed verzorgd ontbijt. Een volgende keer wordt het weer dit hotel.

• 7Diede17-07-2014

Schoon en netjes hotel!!

Het hotel is prachtig, ook bij binnenkomst. Je ziet dan al meteen dat je in een netjes, schoon en modern hotel komt. Het personeel is echt ontzettend aardig en doet ook werkelijk alles voor je. We zaten eerst in een kamer beneden aan het terras, maar omdat dit zo gehorig was heb ik dit gemeld bij de receptie. Wij kregen meteen een nieuwe kamer op de bovenste etage. De kamer is van alle gemakken voorzien en erg schoon. Het hotel heeft wel een aantal nadelen: het ontbijt. Het ontbijt is helemaal niet uitgebreid. Voor 10 euro pp kan je meer en beter krijgen. De kamers zijn heel gehorig, je hoort alles!!!! Als de schoonmaakster begint met een kamer schoonmaken hoor je dit, als iemand gaat douche ook. Het hotel ligt niet gunstig, ligt best ver buiten het centrum. Ook is het eten in het restaurant prijzig. Er staan veel 'werkende' dames rond het hotel. Dit is een slecht aanzicht voor het hotel, maar hier hebben we geen last ven gehad. Ook is er geen NL tv zender, wel van alle andere talen...

• 8Angelab25-09-2012

Mooi Hotel

Bij aankomst kregen we een upgrade naar een superior room. Hartstikke mooi dachten we, aan een binnentuin, met terras.Tot diep in de nacht waren er veel mensen in de tuin te borrelen en luid te praten en te lachen, zo’n herrie, vervolgens kwamen we er rond 6 uur in de morgen achter dat we naast de keuken sliepen, enorme herrie. Bij de receptie kregen we een andere kamer, de rest van de nachten hebben we heerlijk geslapen.De kamers zijn ruim, schoon en netjes, strak design. Ontbijt was niet inbegrepen bij onze kamer,de eerste dag ontbeten in het hotel (10 euro pp, best duur),2 minuten lopen vanaf het hotel heb je een super plekje waar je heerlijke verse broodjes, croissants, en verse sapjes kunt kopen. De metro (blauwe lijn) is op 5 minuten lopen van het hotel, het metronetwerk in rome is niet zo uitgebreid als in andere grote steden, dus je moet veel lopen of met de bus/tram gaan. De hotelbar is erg gezellig en ze serveren er heerlijke wijn, zeker een aanrader.

• 9marcvanpaemel27-08-2011

mooi design hotel

een city trip van 3 dagen is sowieso te kort voor Rome, zie het als een smaakmaker, je wil er zeker ooit terug. het hotel ligt op 250m van het metro station Marconi op de B lijn, wat practisch is, in 20 minuten ben je bij Termini, waar je de aansluiting hebt op de A lijn. je hebt ook aan het hotel een bus stop. je hebt het openbaar vervoer wel van doen als je Rome wilt bezoeken.

• 10Nellie198013-08-2011

Ideaal hotel!

Ook wij hebben een prima verblijf gehad in dit zeer mooie hotel.

Zeer smaakvol ingericht en superschoon/onderhouden.

Heerlijk ontbijt (echt iets om naar uit te kijken!).

Het metrostation ietsje verderop zorgt ervoor dat je binnen 10 minuutjes bij het Colosseum bent voor 1 euro.

Het personeel is wel behulpzaam en vriendelijk maar het contact is wel een klein beetje onpersoonlijk, maar dat heb je vaker met stadhotels. In principe ben je overdag natuurlijk lang weg en dan maak je natuurlijk niet zo snel een babbeltje met het personeel als je telkens tegen de nacht pas weer terug bent.

Wij hebben in principe niet zo gek veel betaald voor dit hotel en het hotel heeft ons toch een luxegevoel gegeven...heerlijk om na een intensieve dag in hartje rome weer bij te kunnen komen in dit hotel.

Een echte aanrader!

• 10Emmy05-06-2009

Modern en mooi hotel!

Hotel Pulitzer is een modern designhotel, met mooie kamers die van alle faciliteiten zijn voorzien. Het hotel ligt niet in hartje Rome, maar net buiten het centrum. Echter, wij kozen hier bewust voor. Je kunt op die manier toch een wat mooier hotel kiezen, wat dezelfde prijs heeft als een minder hotel, maar dan midden in het centrum. Het mooie is, dat dit hotel op 5 min. lopen van een metrostation ligt. Op die manier ben je toch snel in het centrum. Koop de RomaPass (3 dagen voor €23,-) en je kunt van al het openbaar vervoer gebruik maken. Echt een aanrader. Service in hotel was prima. Bij ons was de airco in de kamer stuk. Wij hoefden echter onze minibarrekening niet af te rekenen hierdoor. Ontbijt was geweldig... veel keus en alles lekker vers! Ons Rometripje was geweldig, mede door dit fijne hotel!

Hotel Pulitzer info

• LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar