We hebben een aantal aanbieders voor Rome voor je op een rij gezet:

Reviews over Rome

Geweldig!

Iris,
    26-11-2018

Top verblijf gehad met mijn vriendinnen! Ze hebben een heerlijk restaurant waar we bijna elke avond aten. Ook leuke feesten met buitenlandse studenten die aan een rondreis beginnen en dit als bestemming hebben. Ook veeel bezocht, metro zit om de hoek en is niet duur. Ook een mc donalds vlakbij en tegenover de camping zit een grote suoermarkt.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Prima uitvalsbasis voor Rome

Yvke,
    10-9-2018

-Grote camping, goede uitvalsbasis voor dag(en) Rome.

-Mooi en schoon sanitair

-Prima maar klein zwembad, waar het wel verplicht is een badmuts te dragen

-Golfkar die je heen en weer kan brengen over de camping

-Infostand met een erg vriendelijke mevrouw die enthousiast over Rome kan vertellen en op maat een plan wil maken. Ook kaartjes voor de nabijgelegen trein zijn hier te koop.

-Erg kleine plaatsen. Onze camper paste nauwelijks op de plekken.

-Onrustig, dit wordt met name veroorzaakt door de voortdurend blaffende honden van een nabijgelegen kennel, ook s nachts gaat dit door

-Erg duur, voor onze camper, een bijzettentje en zes personen betaalden we 120 euro per nacht

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Super combinatie van camping en stedentrip!

Jonkers,
    13-8-2018

Een hele nette camping die ideaal is voor een bezoek aan de stad Rome (super ligging!!). Het personeel is overal erg vriendelijke en behulpzaam. Vooral de vrouw bij het infopoint is heel behulpzaam en kan je alles vertellen over een bezoek aan Rome en verkoopt ook kaartjes en dergelijke. Het eten op de camping is zowel in het restaurant als bij de bistro aan het zwembad lekker en betaalbaar. Het zwembad is erg schoon en ondanks hoogseizoen was er altijd een ligbedje vrij. Badmuts is verplicht en zijn voor €2,- te koop. De bungalow waarin wij verbleven was wat oud, maar erg schoon. We zouden eigenlijk maar 1x per week nieuwe handdoeken krijgen, maar we hebben wel 3x schone handdoeken en een schoonmaak gehad. Super service! De camping is verder vrij basic en heeft bijvoorbeeld geen entertainment. Je moet het wat dat betreft echt hebben van de stad, 10 minuutjes lopen (doe voorzichtig!), 10 minuutjes trein en je staat midden in Rome!

Gereisd met partner in augustus 2018

Leuke uitvalbasis voor een bezoek aan Rome

wouter,
    15-7-2018

Vlakbij stadscentrum Rome. Er is een shuttlebus van de camping naar de regio achter Vaticaanstad. Deze rijdt om het half uur. Camping is verzorgd, wij hadden een ouder chalet maar dit had het fijne voordeel een overdekt 'prive' terras te hebben. Chalet zelf is niet erg groot. We hadden veel jeugd in de omgeving die ook op doorreis waren. Hier niet echt last van ondervonden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Mooie locatie om Rome te bezoeken

Lara,
    30-6-2018

We hebben een fijn verblijf gehad op Flaminio village! We bleven hier 4 nachten in een Coco sweet huisje. Heel basic maar prima. Sanitair was prima! 1 avond in restaurant gegeten. Viel ons tegen. Met de trein naar Rome geweest. Heel goed te doen. €1,50 voor enkeltje.

Personeel receptie erg vriendelijk en behulpzaam!

Het enige minpunt vonden wij het geblaf van honden buiten de camping. Dat heeft ons meerdere nachten uit ons slaap gehouden. Maar ook overdag constant het geluid van blaffende honden te horen! Hierdoor zouden we denk niet zo snel weer terug keren naar deze camping. Voor de rest wel prima!

Gereisd met vrienden in juni 2018