Sorteren

Reviews over Rome

prachtige stad, dus neem vooral de tijd!

marjan cuijpers
    11-10-2018

Een prachtige stad! Neem vooral de tijd om rond te slenteren en de sfeer op te snuiven: wij waren hier 2 weken en hadden dus alle tijd en dat maakt het des te leuker èn veel meer ontspannen! We hebben heel wat afgelopen, maar er is zo veel te zien dat je je ogen uitkijkt.

De vele pleintjes zijn geweldig, de oude Joodse wijk, de Trevi fontein, het Panteon en natuurlijk het Vaticaans museum. Vooraf kaartjes kopen bij het kantoortje op het St Pieterplein: voorkomt heel veel wachttijd en is een stuk goedkoper dan bij de diverse verkopers en gidsen op straat. Neem ruim de tijd voor het bezoek: 3 uur voor museum èn de St Pieter is echt niet te veel. Neem een combi-kaartje voor het Romeinse Forum en het Coloseum, bezoek het één de ene dag en het andere de volgende: minder stress en meer tijd om rond te kijken.

En dan zijn er nog veel en veel meer mooie dingen, gezellige terrasjes en lekkere restaurantjes... En de drukte was nooit storend!

Adembenemend mooi en gezellig

Gonny Buijs
    18-9-2018

Rome is een fantastische stad op allerlei gebied

mooie ervaring

Nicolette
    16-9-2018

Rome was een mooie stad. Met veel bezienswaardigheden. Veel gezien en gedaan!

Autoinbraak

Rob
    25-8-2018

De tips van parkeren net buiten rome moet aangevuld worden dat er veelvuldig wordt ingebroken, dus is per ov goedkoper

Shirley Smeeked
    23-8-2018

Altijs een fijne sfeer in de stad. zeer vriendelijke mensen.Cultuur, leuke barretjes, goede restaurants met lekker eten. Veel bezienswaardigheden te zien. Een stad waar je je nooit verveelt! Aktijd wat te beleven!