Hotel Portamaggiore

39 reviews over Hotel Portamaggiore in het Nederlands

prima prijs kwaliteit verhouding

benno wittebrood,
19-6-2018

Hotel PM is inderdaad qua gebouw en kamers een ouder hotel. de service, het ontbijt en de ligging is echter prima tot heel goed. de trams 5 en 14 naar metro station Terminni stoppen voor de deur net als tram 3 naar het Colosseum, scheelt een hoop lopen. PM is een verkeersplein dus er is wel lawaai dag en nacht maar na een dagje lopen in Rome wil je wel slapen. de schoonmaak is uitstekend en de hulpwaardigheid bij de balie fantastisch. Kortom voor de prijs en niet te veel luxe verwachting een prima hotel voor een paar dagen.

Nooit meer

Thea,
15-10-2017

Dit hotel heeft een grote renovatie nodig. De slaapkamer aan de voorzijde was zeer lawaaiig, klein en sober ingericht, een lege koelkast en slechts één stoel voor 2 personen. Bovendien had een binnenveringsmatras een kapotte veer. Dit alles bevordert de nachtrust niet. De douche in de badkamer stamt uit de vijftiger jaren. Na zeer veel moeite hebben we een andere kamer gekregen, deze was echter nog kleiner. Zo kon er aan een kant geen nachtkastje meer staan, er was slechts een ruimte van 35 cm vrij om in bed te komen. Het sobere ontbijt had weinig keus. Nee dit hotel nooit meer!!!

Prima

Stephanie,
15-6-2017

Het hotel zelf heeft een prima ligging. Niet in de te drukke gebieden, maar ook geen dode omgeving. We hadden inclusief ontbijt, deze was wel gevarieerd, maar niet super van kwaliteit. Kamers waren prima, niet te groot, niet te klein. Maar wat absoluut tegenviel was het lawaai. Je hoort nog net geen mensen praten maar wc's, douches, en voetstappen zijn duidelijk te horen. 's ochtends heel vervelend.

Personeel vriendelijk en hulpvol. Stijl van het hotel is wel aan de oubollige kant, maar niks storends.

Goede locatie

ernaterp
18-9-2016

Een heel eenvoudig hotel een beetje oudbollig maar goed je bent er alleen om te slapen. De ligging is perfect alles vlakbij de bus en tram voor de deur, de hoponhop om de hoek en de metro op loopafstand, zelfs naar de Termini is het goed te lopen 15 min. Kamer aan de vookant hadden we met balkonnetje, geluids overlast hoorde je bijna niet.

Ontbijt was ruim voldoende verschillende broodjes, grote zoete broodjes, zoet beleg,ham, kaas. koffie, sapjes, melk met musli enz. dus ruim voldoende keus o ja ook vers fruit en vruchtjes.

De handdoeken lijken idd.op luiers en tafelkeden maar ze drogen af en daar gaat het om. Wij hadden geen douche ophang.

De bedden zijn een beetje smal.

Prima verblijf en een aanrader, personeelook erg vriendelijk en behulpzaam

eenmalig!

Marijke van der Hoorn
22-6-2016

Ik had een kamer op de 1e verdieping met balkon aan de voorzijde kamernr: 141 . En echt geen last gehad van het verkeer, want in deze kamer zit dubbelglas!! Het ontbijt was erg karig, geen fruit of yoghurt. Elke dag het zelfde beleg in een eetruimte zonder uitzicht op buiten. In het hotel is geen bar. In de omgeving van het hotel is weinig te doen. Wel de Fazzi ijssalon. Het hotel moet hoognodig gerenoveerd worden, alles is oubollig. Maar ik kan de wijkTrastevere aanbevelen en zeer zeker Monti (veel kunstwinkeltjes) om overdag en vooral tegen de avond te gaan eten en drinken. Vanaf wijk Monti kun je naar het hotel lopen. 20 min? Of met de bus of metro, stopt aan de overkant van het hotel. Vanaf Trastevere een taxi terug nemen, is veiliger.

De prijs van het eten valt wel mee, drinken is soms prijzig. Rome is een mooie stad.

Op loopafstand van alle hoogtepunten. Restaurantjes in de buurt.

Minder: gedateerd hotel met weinig luxe en zeer matig ontbijt

niet meer

Jan Laarman
5-10-2015

Net hotel op 25 minuten loopafstand van het station. Redelijk buiten het centrum van Rome. Karig ontbijt van zoete croissants en broodjes. Er is ham en kaas en daar moet je het mee doen. De kamers zijn klein. De bedden zijn met 190 x 140 cm wel wat aan de kleine kant als je zelf 190 bent en thuis iets groter gewend bent. Het bed is slecht. De spiralen staan nog net niet in je rug wanneer je 's morgens wakker wordt maar dat scheelt niet veel. Daarnaast ligt het hotel aan een drukke doorgaande weg waar ook nog eens de trams door de bocht gaan. Rome is een drukke stad dus het verkeer gaat de hele nacht door. Daarnaast toetert een Romein graag tijdens het autorijden. Wanneer je een stevig postuur heb is het lastig douchen. De douchebak is 80 cm in het vierkant en de hoektoegang was heel klein. Tijdens ons verblijf was het warm, de airco op de kamer was kapot en wij sliepen aan de voorkant met alle herrie.

Prima Hotel

Judith Lutgerink
14-6-2015

4 nachten doorgebracht in dit Hotel in Rome. Mooie kamer, goed bed en goede airconditioning. Ontbijt eenvoudig maar wel voldoende keuze. Vriendelijke personeel. Leuk dakterras met bar.

Tram en bus voor de deur.

Slecht ontbijt, prima kamer

Diane Zuijdweg
26-2-2015

Afgelopen weekend hebben wij hotel PortaMaggiore bezocht. Wat betreft het ontbijt: Er was heel weinig keus en geen verse producten! Kaas en ham konden bijgekocht worden, voor 2 euro ieder. Belachelijk! Het personeel in de ontbijtzaal sprak weinig tot geen Engels, ook een minpunt. Na de eerste keer ontbijten besloten om op zoek te gaan naar een andere ontbijtplek. Deze vonden wij in een barretje vlak naast het hotel. Hebben daar de overige ochtenden heerlijk ontbeten tegen een lage prijs.

De kamer zag er erg schoon uit. De schoonmaak kwam trouw iedere dag schoonmaken en handdoeken werden iedere dag verwisseld. Top!

Wij hadden een kamer aan de straatzijde, hierdoor erg veel lawaai van verkeer dat langskwam. De eerste nacht veel last van gehad, maar het went snel, de nachten daarna heerlijk geslapen.

De receptionisten waren erg vriendelijk en hielpen graag bij vragen.

Liever niet meer!

Ruben
17-4-2014

De beoordelingen gelezen en gedacht: laten we dit zelf maar beoordelen want er zijn altijd klagers. Nou, toen we er een nacht hadden doorgebracht kon ik alleen maar concluderen dat alles waar was. Gehorige kamers, je hoort de boodschap van de buren in de wc vallen, als er ergens gedoucht wordt klinkt het alsof er een lasapparaat in je kamer staat. Krappe douches met herrie schuifdeuren (je hoort ze 's ochtends uit alle aangrenzende kamers). Overal tegels dus veel herrie van mensen met trollies. Het ontbijt is echt een aanfluiting, een belangrijk moment van de dag in de vakantie dat hier de grond wordt ingeboord. Vieze ham, "plastic" kaas en jam was het beleg. Geen eitje, vieze koffie (in Italië nota bene) en geen keus in brood. Het beste was de yoghurt en de cornflakes, daar kun je dan ook niets aan verknallen. Dat alles opgediend in een lawaaierig vertrek. Na de eerste nacht op zoek gegaan naar een ander hotel dichterbij het centrum maar helaas...

Nee, dit nooit meer dus!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Portamaggiore in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Portamaggiore zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.