Hotel Porta Fortuna

• Kinderopvang
Meer hotelinfo

5 reviews over Hotel Porta Fortuna

• 8Jurre24-11-2015

Prima hotel in het centrum van Rome

Begin november een vierdaagse stedentrip naar Rome gemaakt, hier verbleven wij in Porta Fortuna. Porta Fortuna is een simpel, maar schoon hotel. Verwacht geen luxe als je hier naar toe gaat, de basisfaciliteiten zijn er en deze zijn voldoende tot goed. De badkamer was altijd schoon, de douche was fijn en elke dag lagen er nieuwe handdoeken. De bedden waren misschien wat hard, maar na een lange dag lopen door Rome val je echt wel zo in slaap. Het ontbijt was simpel, maar voldoende. De service was uiterst vriendelijk. Zoek je een simpel, goedkoop hotel in het centrum van Rome, dan raad ik Porta Fortuna zeker aan.

Met oudere kinderen

• 3esther14-04-2015

dit nooit meer

Het 3 sterren B&B hotel doet zich voor als hotel maar is het niet waardig. De foto's die je op hun site ziet komen niet overeen met wat je in het echt aantreft. De kamer was erg smerig , aangekoekte kalk en schimmel in de douche, dot haar op het bed, kleding van iemand anders hing Nog in de kast, plinten langs de muren zaten los en de meubels vielen van lamlendigheid uit elkaar en dat er niet uit. Het ontbijt was ook erg karig en moesten dat buiten op het 'terrasje' opeten waar de vuilniszakken, een wasmachine etc buiten stond. En zo kan ik nog wel even doorgaan. De eigenaar sprak niet heel erg goed Engels waardoor hij ons soms niet begreep leek wel. Het geld wat wij hiervoor moesten betalen was het totaal niet waard. Dit hotel raad ik daarom ook niemand aan. Uiteindelijk na klagen bij eigenaar naar ander hotel 'Rome love' vd zelfde eigenaar overgeplaatst. Dit zag beter en schoner uit.

Met vrienden

• 6Tessa23-10-2014

Precies wat je kan verwachten voor dat geld...

Wij hebben hier 3 nachten doorgebracht, op zich goed te doen, vraag wel om een kamer aan de achterkant, aan de voorzijde (wij hadden kamer 205) veel straatlawaai en omdat de kamer aan de receptie grenst, veel last van de telefoon. De kamer was redelijk groot, grote harde bedden en van de badkamer moet je niet al teveel verwachten. Het oogte ook helaas niet al te schoon. Het ontbijt was een croissant, cake, yoghurt, sap en thee, typisch Italiaans, erg zoet. De ligging is prima, alles in Rome is bijna aan te lopen. Ook s'avonds rondgewandeld en ons (moeder en dochter) totaal niet onveilig gevoeld. Het hotel is goedkoop en dat is te merken maar ja, het enige wat je daar doet is slapen, de rest van de tijd ben je van prachtig Rome aan het genieten!!

Anders

• 5Familie van Kollenburg10-03-2014

Overboekt, foute wijk

Slecht engels sprekende, chinese receptioniste. Overboekt. Verplaatst naar ander (oud en slecht) hotel wat ook weer beheerd werd door chinezen. Omgeving unheimisch, veel zwervers en bedelaars. Slapen 's nachts op trottoir. Idee van goedkoop "chinatown". In de directe omgeving geen bezienswaardigheden. Geen leuke terrasjes, restaurants, bars etc.

Met oudere kinderen

• 8Liz16-06-2010

echt prima!

Echt een prima hotelletje. Eigenaresse is heel vriendelijk. De kamers zijn schoon. De ligging is perfect. Het straatje waar het is, is gezellig. De eigenaresse heeft ons ook de eerste avond een leuk restaurant geadviseerd eten voor € 35,00 incl dranken. Het was heerlijk! Aaanrader voor iedereen die een weekend naar Rome gaat en een simpel maar gezellig hotel wil. Ontbijten moet je in de stad. Dat stelt nix voor.

Met vrienden

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen