Kleine hotelsWeer vandaag28°19°
7,7

16 reviews over Hotel Piemonte in het Nederlands

Rome is een prachtige stad, wel veel zwervers

Mireille
5-9-2019

Als je alleen gaat wordt je in een een superklein kamertje geplaatst met uitzicht op een container/muur, jammervoorhet bedrag wat ik heb betaald. Ik had een betere kamer verwacht nadat ik uit het bijgebouw naar het hoofdgebouw was verplaatst. Ook is er geen bar waar je gezellig aan kunt zitten.

Gereisd Alleenreizend in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Simpel, schoon, prima voor een stedentrip.

Kim
7-4-2019

Prima kamer: goed bed, prima badkamer, maar verwacht geen luxe. Het is wel schoon. Ontbijt was simpel, maar er was wel keuze in verschillende zoetige hapjes (taart/cake), beleg en brood. Geen warm ontbijt. De ligging is goed, je bent binnen 5 minuten bij het grootste metrostation van Rome (termini), maar zelfs met de voet kom je makkelijk bij de belangrijkste trekpleisters van Rome (alleen vaticaan is wat ver weg). Vaticaanstad is eigenlijk het enige wat wij met de metro hebben gedaan, de rest hebben we gelopen.

Gereisd Met partner in februari 2018

Prima uitvalsbasis!

Van den Berg
8-1-2019

Goed hotel. Prima uitvalsbasis om Rome te ontdekken. Termini op 5 min lopen. Goede prijs/ kwaliteit. Personeel buitengewoon vriendelijk. Ontbijt eenvoudig, maar erg lekker. Kamers prima verzorgd

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2018

Prima uitvalsbasis voor heel Rome

Arja Ruijgrok
5-11-2018

Prima toeristenhotel vlakbij Termini (nog geen 5 minuten lopen). Vanaf de luchthaven met de Leonardo Express in 30 minuten te bereiken.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima voor een paar nachten

Sandra Hutchison
29-6-2018

Prima hotel, alleen op straat is het rommelig (vuilnis). Schone maar kleine kamer, vrij goed bed, zonwering, föhn. Goed ontbijt. (verse croissants, brood, kaas, worst, jam, vruchtjes, gekookte eieren en yoghurt). Vriendelijk personeel en na twee straten door te hebben gelopen sta je midden in het centrum van Rome.

Simpel, maar prima hotel voor een korte stedentrip

Melissa
20-4-2018

Prima prijs-kwaliteit verhouding. Het ontbijt was simpel, maar de kamers waren schoon en ruim. Helaas wel wat gehorig. Verder is het een goede locatie; vlakbij het station en veel leuke restaurantjes op loopafstand. Colosseum, Forum Romanum, Trevi fontijnen en andere bezienswaardigheden zijn ook lopend goed te bereiken (+- 30 minuten). Geschikt voor een korte stedentrip.

Gereisd Met partner in Thu Mar 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima uitvalsbasis voor Rome

Govert
1-1-2017

Heerlijk dichtbij termini en alles in Rome is goed te bereiken (lopend)

Gereisd Met partner in december 2016

Prima hotel!

AB
29-4-2016

Voor onze stedentrip in Rome verbleven we 4 nachten in Hotel Piemonte. Het hotel is typisch Romeins/Italiaans; klassiek ingericht maar netjes en schoon. Het ontbijt vonden we erg eenvoudig maar gezien het feit dat Italianen zelf nauwelijks ontbijten is het ontbijtbuffetje prima om iets in de maag te hebben voordat je op pad gaat. Het personeel is vriendelijk! Elke dag kregen we schone handdoeken, fijn! Als 'nadeel' aan dit hotel kunnen we noemen dat er, vanwege de ligging nabij het centrum, buiten zowel overdag als 's nachts veel lawaai is. Neem goede oordoppen mee! Ook is de kamer erg warm. Er zou airco zijn, maar dit is alleen maar ventilatie. Wij zijn er geweest toen het buiten zo'n 18 á 20 graden was, maar op de hotelkamer werd het 's nachts al gauw 23 graden. Alleen geslapen onder het laken en dat ging prima. Conclusie; een prima hotel!! Goede restaurants in de nabije omgeving!

Gereisd Met vrienden in april 2016

Centrale plek voor stedentrip naar Rome

Laura
21-10-2014

Ideaal hotel voor een bezoek aan Rome. Op een steenworp afstand van Centraal station. Daarom dicht bij bussen en metro. Verder eenvoudig hotel. Ontbijt is heel eenvoudig, wat broodjes, beleg, koffie, thee en yoghurt. Wij hadden een kamer in het bijgebouw. Maar dat was een hele grote kamer, ruim genoeg voor 3 personen.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2014

Prima basic hotel!!

heijden
5-11-2012

Prima hotel voor stedentrip. Simpel maar netjes. Interieur is ook simpel maar wel compleet, schoon en heel. Douchecabine is erg klein (double bedroom) en 2 pers. bed is maar 120 cm breed!!! Iedere dag nieuwe handdoeken en bed opgemaakt. Geen restaurant voor diner aanwezig. Ligt wel in een redelijk druk verkeersblok, maar daar ontkom je in Rome niet aan. Ontbijt is een buffetje. Brood, zoetwaren, worst, kaas, cornflakes, sap, koffie, melk, yoghurt, crackers etc... Vlak bij station waar je op de metro kunt stappen en goede capuchino/espresso in een barretje kunt drinken (staanplaatsten) voor € 1,20.

Gereisd Met vrienden in oktober 2012

D-reizen

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Piemonte in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Piemonte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.