Hotel Piemonte

ItaliëLazio (Latium)Rome

7.7GoedScore uit 17 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+14/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.7GoedScore uit 17 reviews

• Airconditioning
  • Minder dan 1km van het centrum
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

17 Reviews over Piemonte

• 6werner12-10-2019

Rome is fantastisch, het hotel jammer genoeg niet

Het hotel is echt geen 3 sterren waard. We kregen een kamer toegewezen op de eerste verdieping van het hoofdgebouw waar je amper in kon draaien, een beddenbak van 1.20 mtr met een knalharde matras, een badkamer met een douche waar je zelfs je eigen voeten niet kon wassen omdat het zo'n smalle cabine was. Het ontbijt was ook niet echt een wauw, schrale boterhammen met een minieme keuze aan beleg (hesp, kaas en salami). Aan zoetigheden echter geen gebrek, cake en taart volop maar niet echt ons gedacht van ontbijt. De kamers zijn ook heel luidruchtig, zowel qua door straatlawaai als door buren wegens slechte isolatie. Wi-Fi was ook een ramp, signaal viel steeds weg terwijl wij op het eerste verdiep zaten. Sateliet tv is ook een utopie want er zijn enkel Italiaanse zenders te ontvangen, uitgezonderd cnn en bbc world. Het hotel is wel perfect gelegen als uitvalsbasis om de meeste monumenten te bezoeken, zelfs te voet is dit goed te doen.

• 6Mireille05-09-2019

Rome is een prachtige stad, wel veel zwervers

Als je alleen gaat wordt je in een een superklein kamertje geplaatst met uitzicht op een container/muur, jammervoorhet bedrag wat ik heb betaald. Ik had een betere kamer verwacht nadat ik uit het bijgebouw naar het hoofdgebouw was verplaatst. Ook is er geen bar waar je gezellig aan kunt zitten.

• 7Kim07-04-2019

Simpel, schoon, prima voor een stedentrip.

Prima kamer: goed bed, prima badkamer, maar verwacht geen luxe. Het is wel schoon. Ontbijt was simpel, maar er was wel keuze in verschillende zoetige hapjes (taart/cake), beleg en brood. Geen warm ontbijt. De ligging is goed, je bent binnen 5 minuten bij het grootste metrostation van Rome (termini), maar zelfs met de voet kom je makkelijk bij de belangrijkste trekpleisters van Rome (alleen vaticaan is wat ver weg). Vaticaanstad is eigenlijk het enige wat wij met de metro hebben gedaan, de rest hebben we gelopen.

• 10Van den Berg08-01-2019

Prima uitvalsbasis!

Goed hotel. Prima uitvalsbasis om Rome te ontdekken. Termini op 5 min lopen. Goede prijs/ kwaliteit. Personeel buitengewoon vriendelijk. Ontbijt eenvoudig, maar erg lekker. Kamers prima verzorgd

• 9Arja Ruijgrok05-11-2018

Prima uitvalsbasis voor heel Rome

Prima toeristenhotel vlakbij Termini (nog geen 5 minuten lopen). Vanaf de luchthaven met de Leonardo Express in 30 minuten te bereiken.

• 7Sandra Hutchison29-06-2018

Prima voor een paar nachten

Prima hotel, alleen op straat is het rommelig (vuilnis). Schone maar kleine kamer, vrij goed bed, zonwering, föhn. Goed ontbijt. (verse croissants, brood, kaas, worst, jam, vruchtjes, gekookte eieren en yoghurt). Vriendelijk personeel en na twee straten door te hebben gelopen sta je midden in het centrum van Rome.

• 7Melissa20-04-2018

Simpel, maar prima hotel voor een korte stedentrip

Prima prijs-kwaliteit verhouding. Het ontbijt was simpel, maar de kamers waren schoon en ruim. Helaas wel wat gehorig. Verder is het een goede locatie; vlakbij het station en veel leuke restaurantjes op loopafstand. Colosseum, Forum Romanum, Trevi fontijnen en andere bezienswaardigheden zijn ook lopend goed te bereiken (+- 30 minuten). Geschikt voor een korte stedentrip.

• 8Govert01-01-2017

Prima uitvalsbasis voor Rome

Heerlijk dichtbij termini en alles in Rome is goed te bereiken (lopend)

• 8AB29-04-2016

Prima hotel!

Voor onze stedentrip in Rome verbleven we 4 nachten in Hotel Piemonte. Het hotel is typisch Romeins/Italiaans; klassiek ingericht maar netjes en schoon. Het ontbijt vonden we erg eenvoudig maar gezien het feit dat Italianen zelf nauwelijks ontbijten is het ontbijtbuffetje prima om iets in de maag te hebben voordat je op pad gaat. Het personeel is vriendelijk! Elke dag kregen we schone handdoeken, fijn! Als 'nadeel' aan dit hotel kunnen we noemen dat er, vanwege de ligging nabij het centrum, buiten zowel overdag als 's nachts veel lawaai is. Neem goede oordoppen mee! Ook is de kamer erg warm. Er zou airco zijn, maar dit is alleen maar ventilatie. Wij zijn er geweest toen het buiten zo'n 18 á 20 graden was, maar op de hotelkamer werd het 's nachts al gauw 23 graden. Alleen geslapen onder het laken en dat ging prima. Conclusie; een prima hotel!! Goede restaurants in de nabije omgeving!

• 7Laura21-10-2014

Centrale plek voor stedentrip naar Rome

Ideaal hotel voor een bezoek aan Rome. Op een steenworp afstand van Centraal station. Daarom dicht bij bussen en metro. Verder eenvoudig hotel. Ontbijt is heel eenvoudig, wat broodjes, beleg, koffie, thee en yoghurt. Wij hadden een kamer in het bijgebouw. Maar dat was een hele grote kamer, ruim genoeg voor 3 personen.

Hotel Piemonte info

• LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Room serviceBeschikbaar
  • GarageBeschikbaar