Bed and Breakfast Pepita

Met oudere kinderen

super b&B

broekhoven_m
10-9-2011

zo mooi ingericht B&B,nabij Termini, sfeervol netjes ingericht,fris sanitair, gastvrouw

heel attent,ontbijt prima, ik ga er zeker weer naar toe bij 'n volgend bezoek aan Rome

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Pepita in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Pepita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.