Appartement
Appartement Pantheon

We hebben een aantal aanbieders voor Pantheon voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Pantheon in het Nederlands

heel mooie gebouw

emilie
14-10-2012

het is er heel mooi, spijtig is het er heel druk binnen. de straten zijn er heel mooi en heel aangename winkels. zoals het winkeltje waar pinnokio's worden gemaakt.

Gereisd met partner in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pantheon in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pantheon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.