Airport hotel, FamiliehotelWeer vandaag29°18°
5,5

We hebben een aantal aanbieders voor Palacavicchi voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl
FTI Reizen
FTI Reizen

1 review over Hotel Palacavicchi in het Nederlands

2007

Boek dit hotel niet als je een citytrip naar Rome maakt,

geert
31-8-2007

Boek dit hotel niet als je een citytrip naar Rome maakt, maar alleen als je niet de stad in wil en snel bij de luchthaven (Ciampino) wil zijn. Het hotel paalt onmiddellijk aan de luchthaven en is daarom een goede optie voor een eerste of laatste overnachting voor wie een rondreis maakt. De kamers zijn sober, er zit behoorlijk wat sleet op en de badkamer is ook verouderd. Het is een groot hotel, dat vaak wordt bezocht door (luidruchtige) groepen jongeren. Ik zou er niet opnieuw verblijven. Het restaurant daarentegen levert optimale kwaliteit voor een kleine prijs (is ook in trek bij de lokale Italiaanse bevolking).

Gereisd Met partner in Fri Aug 31 2007 13:28:59 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palacavicchi in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palacavicchi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.