Hotel Pacific

Hotel Pacific

3 tips over Hotel Pacific

Fatels, 2-11-2014
Je moet ervan houden maar is dat het geval, boek dan een georganiseerde groepsreis je ziet enorm veel en de reisleider weet je veel te vertellen wat je anders niet te weten zou komen ook weet hij/zij precies waar je voor een leuk prijsje kan lunchen of een kop koffie drinken / ijsje eten. Verder is er een heel leuk restaurant dichtbij het Colosseum (le terme del colosseo) eten was heerlijk er werd opera gezongen door 1 fantastische zanger + 2 fantastische zangeressen dat was een heerlijke avond!
Alessia, 24-4-2012

Er is geen stopcontact op de kamer (of je moet de koelkast of televisie eruit trekken), dus als je bijv. je telefoon op wilt laden heb je een probleem.

Vraag evt. je reisgids om te vertalen, want het personeel spreekt gebrekkig Engels en is niet zeer vriendelijk/behulpzaam.

Ga niet te vroeg ontbijten, want het ontbijt is zeer slecht georganiseerd en je staat zomaar een half uur in de rij voor een kopje koffie. Vanaf 8 uur wordt het wat rustiger, want dan zijn alle excursiegroepen weg.

pbremmers, 25-10-2011
zorg voor goede wandelschoenen, zeker als je georganiseerd gaat, want dan maak je heel wat kilometers!

We hebben een aantal aanbieders voor Pacific voor je op een rij gezet: