Hotel Oxford

Meer hotelinfo

15 reviews over Hotel Oxford

• 8Mario27-02-2013

Hotel Oxford Rome.

Hotel Oxford is een rustig gelegen hotel, goede uitvalsbasis voor wie geen problemen heeft met een stukje wandelen, ca 10 minuten van busverbindingen. Goed ontbijt en kleine maar gezellige bar. Om te slapen voldoet het uitstekend, uiterst vriendelijke bediening.

• 9Braskamp18-11-2012

Prima hotel als uitvalbasis voor stedentrip

dit hotel is gelegen in de ambasade buurt en 10 min lopen van centraal station. de ontvangst was perfect we konden er al voor 12.00 de kamer betrekken, deze kamer is niet erg ruim maar wel goed ingericht. voor de prijs en de ligging is alles voorzien en goed ontbijt, diner kaart is beperkt maar er is direct in de buurt van alles te krijgen. mensen zijn erg vriendelijke en behulpzaam, een aanrader.

• 7Roxanne Gunter12-08-2012

Netjes en mooi hotel

Hotel Oxford is een net hotel net iets buiten het centrum van Rome. We hebben negen dagen genoten van de stad, maar het is wel jammer dat het hotel vrij ver lopen is van het eerste metrostation zo'n 15 minuten lopen en dat is in de warmte vrij vervelend. Kamers waren schoon en kregen iedere dag schone handdoeken. Het ontbijt was heel matig, bij drukte werd er slecht bijgevuld en je moet je eigen eieren koken en betalen voor scrambled eggs enz. Doordat het hotel wat verder uit het centrum ligt is het wel vrij rustig rondom het hotel.

• 9Sonja31-01-2012

Super hotel

Wij waren vorige week in dit hotel. De kamer was schoon en netjes en we kregen dagelijks schone lakens en handdoeken.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en werd voordurend aangevuld. Helaas was tijdens ons verblijf het restaurant gesloten en ook de alom geprezen barman was er niet. We hebben hem 1 dag mee gemaakt en hij is echt super. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, ze spreken allemaal engels. De één wat beter dan de ander, maar dat gaf geen problemen.

Er is gratis wi-fi in de lobby en de bar en in 1 ruimte op de eerste etage. Verder staat er een computer die de gasten kunnen gebruiken 3 euro voor 30 minuten.

Wij zijn van het vliegtuig met een shuttlebus gegaan (geregeld via touroperator), de terugreis hebben we een taxi via het hotel geregeld a 50 euro.

De ligging is perfect, net iets buiten het centrum, dus niet zo druk. En toch is alles goed aan te lopen.

• 9Carla16-06-2011

Gezellige sfeer, aardig personeel, schoon

We waren er 3 nachten, de kamers waren niet groot maar alles was aanwezig. En iedere dag schone lakens en een schone badkamer met nieuwe handdoeken. Dit hotel straalt een gezellige intieme sfeer uit. In de bar kon je terrecht voor bv een lekkere cocktail. Het ontbijt was zeer uitgebreid. Je moet wel goed kunnen trap lopen, er is een hele kleine lift naar de 2e etage en als je op de 3e etage moet zijn moet je nog een verdieping met de trap.We hadden een taxi heen en terug naar Ciampino voor 140 euro. De open bus vertrekt op ongeveer 5 minuten lopen vanaf het hotel. Maar naar het centrum is het ook goed te lopen. Dit hotel ligt vlak bij park Borghese.

• 9J. Schwiebbe17-02-2010

Gaan we zeker weer bezoeken

4 dagen naar Rome geweest in februari. Helaas was het weer niet al te best maar het hotel was prima. Erg behulplzaam, vriendelijk personeel. Uitstekend ontbijt. Alleen avondeten mag beter. Daarom slecht 1x gebruik van gemaakt.

Alle bezienswaardigheden zijn te voet goed te doen. En het station is slechts 25 min. lopen. Kortom......erg tevreden!!

• 8DF03-05-2009

Aanrader!

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel! Kamers zijn niet zo groot, maar wel vrij nieuw en super schoon. Ligt in rustige straat vlakbij de Spaanse trappen en zeer gunstig t.o.v. de meeste bezienswaarheden. (naar station Termini ongeveer 10 min. lopen).

• 8M.N. Baak19-02-2009

volgende keer weer dit hotel

Hotel Oxford in Rome is een knus hotel, het centrum goed beloopbaar in een rustige buurt. Service uitstekend, hulpvaardig en professioneel. Vierpersoonskamer was eigenlijk voor drie personen. Ontbijtbuffet niet elke dag goed (slecht aangevuld)

• 8Riet13-09-2008

Gezellig schoon hotel

Een gezellig, schoon hotel. vriendelijk personeel, lekker ontbijt. gezellige bar. De kamers waren opnieuw en mooi ingericht, maar heel erg klein. En als je onder de douche stond kon je haast je haar niet droog houden, de douchekop was bijna zo groot als de douche zelf! Maar de lakens en handdoeken(heerlijk zacht en groot) werden elke dag verschoond! Voor ons was de afstand naar de bezienswaardigheden niet te ver om te lopen, maar voor onze zwager wel dus hebben we vaak een taxi genomen die aan het eind van de straat stonden. gemiddeld 10 eur. was je kwijt voor een ritje in de stad.

Familie

• 7pONY20-03-2008

Zeer vriendelijk personeel. Ontbijt voldoende, niet uitgebreid. Kwartiertje lopen naar Spaanse Trappen. Lijkt kort, maar als je eventjes naar hotel wilt om je ff op te knappen valt het tegen. Naar Termini minuut of 13 en Barbarini 10.

1 tip over Hotel Oxford

• Roxanne Gunter, 12-08-2012

Ga niet te veel lopen als het warm is maar stap lekker in de bus of de metro. Als je naar het strand van Rome gaat kan dit gemakkelijk met de metro, laat je op het strand niet oplichten door veel te betalen voor bedjes en een parasol. Als je een beetje goed zoekt zijn er ook goedkopere stranden aanwezig.

0 vragen over Hotel Oxford

• VerzorgingHalfpension, Volpension
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Eten en drinkenLunch

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte
    • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
    • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking