Bed & Breakfast Oasi

ItaliëLazio (Latium)Rome

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Oasi voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 2 reviews

8FantastischScore uit 2 reviews
  • 8Waardering

Bed & Breakfast info

• Airconditioning
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

2 Reviews over Oasi

• 8Henri17-08-2011

Ideaal

Ideaal! Lekker dicht bij het centrum en het station om je te verplaatsen richting de bezienswaardigheden.. Tjah Rome, kan je zo veel over zeggen maar die stad ademt cultuur en historie. Dus ik laat het maar aan de andere over.

Olga de Notaris is de eigenaar van dit B&B en zoals eerder vermeld kom je onder haar niks te kort. Ontbijt niet helemaal zoals we gewend zijn maar, toch goed genoeg om een bodem te leggen ;-).

Lekker in de straat een x gegeten, en op de hoek een bakker met heerlijke broodjes.

Voor ons waren het 4 heerlijke dagen!

• 8daniel.v.veen19-10-2009

Super centraal gelegen Bed&Breakfast

B&B ligt vlak bij station Termini, (twee straten verder) en je kan de hele oude stad van Rome lopend doen vanaf je B&B. Wij hadden kamer 3 welke bestond uit een ruime slaapkamer en een badkamer met douche en toilet. Alles was zeer schoon en Olga de eigenaresse doet er alles aan om je het naar de zin te maken. Het ontbijt stelt weinig voor, dus alleen wat koffie gedronken en dan lekker de stad in voor een heerlijk broodje. In het B&B ligt een prima kaart van Rome, dus koop er geen onderweg, de gratis versie's zijn even goed. Het B&B ligt in een soort appartementencomplex, waar nog diverse B&B's in gevestigd zitten tussen de lokale bewoners in. Mocht je vragen hebben, mail gerust.

Bed & Breakfast Oasi info

• Huishoudelijke apparatuurTV