ItaliëLazio (Latium)RomeHotels RomeHotel Novotel Roma La Rustica

Hotel Novotel Roma La Rustica

ItaliëLazio (Latium)Rome

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Novotel Roma La Rustica voor je op een rij gezet:

5.7VoldoendeScore uit 6 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.7VoldoendeScore uit 6 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

6 Reviews over Novotel Roma La Rustica

• 3Piet06-02-2019

Vreselijk

Mijn partner was doodziek na het eten van pasta in het hotel.

Sergio Mobilia, general manager, 29-03-2019

Geachte gast, Het spijt me voor wat er is gemeld en mijn excuses. Meestal wordt ons restaurant zeer op prijs gesteld. Ik zal zeker proberen te begrijpen wat er is gebeurd. Mijn verontschuldigingen vernieuwend, blijf ik tot uw beschikking

hartelijk

Sergio Mobilia

• 1Mark en Petra22-08-2011

NIET DOEN!!!

Wat een drama zeg. Wij hebben voor 4 nachten geboekt, maar zijn ondanks de al betaalde nachten na 2 dagen naar een ander hotel verhuisd. - De ligging is ver buiten Rome. Wij hebben er standaard vanwege niet functionerende trein 2 uur enkele reis over gedaan om terug te komen uit Rome centrum. - Er is geen normaal voetpad oid om het hotel te bereiken dus 's avonds is het behoorlijk gevaarlijk want je loopt gewoon over de weg. Taxi is vanaf station 30 eur enkele reis. - Bushalte -> hotel: 25 minuten lopen - Shuttlebus gaat zo vroeg terug dat je de avond kwijt bent. - De bar in het hotel is onbemand dus standaard veel wachten en vragen om bediening - De (niet goedkope) witte wijn was warm en werd geserveerd in plastic bekers - onvriendelijke receptiemedewerkers Het enige positieve aan het hotel als je kinderen hebt is het zwembad, maar als je geen kinderen hebt is het niet echt relaxed vertoeven tussen veel gegil. We zijn echt geen luxe dieren, maar dit was onder de maat

• 7Marco en Petra12-08-2011

Prima hotel

Prima standaard hotel. Alle basisbehoeften zijn aanwezig. Is twintig minuten rijden vanaf stadscentrum Rome. Goed bereikbaar met eigen vervoer. Wij hebben op luchthaven Ciampino via Terravision de transfer genomen naar Rome-Termini (€ 4,-). Daar het hotel gebeld om de transfer de reserveren (€ 3,-). Een andere optie is een taxi nemen vanaf de luchthaven. Ruime keuze qua ontbijt, prettige douche en behulpzame en accurate receptie. Voor citytrip Rome geven wij de voorkeur aan een verblijf in Rome zelf.

• 7s&w16-06-2011

Goed gelegen op 20 km van luchthaven

Het Hotel is gelegen op de ringweg en heeft aansluiting met de snelweg richting het zuiden. Regio Napels en verder. Hotel heeft een eigen gratis parking. Een restaurant die 's avonds lang op is zodat als je laat toekomt toch nog een maaltijd kunt nemen. Ontbijt is gewoon.

• 8Bruno31-05-2008

Ottimo albergo

Ottimo albergo per chi vuole venire a Roma in macchina, altrimenti rimane molto fuori mano. Parcheggio gratuito. La posizione non è di certo bella ma l'albergo stesso è della solita qualità Novotel. Colazione a buffet. Come sempre, questa catena offre la possibilità di far stare 2 bambini in camera con i genitori gratuitamente.

• 8Nicole26-03-2008

Goed hotel om te overnachten als je met de auto bent en een paar daagjes Rome wilt bezoeken. Redelijke kamers, ben betere kamers van dezelfde hotelketen gewend. Voor mensen zoals wij met kinderen blijft de aanbieding "kinderen tot 16 jaar gratis op de kamer" voordelig. De buurt is niks, maar wel goed te bereiken met eigen vervoer.

Hotel Novotel Roma La Rustica info

• CafeBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (7)
  • InternetBeschikbaar