Géén boekingskosten

ItaliëLazio (Latium)Rome

7.1GoedScore uit 41 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

43 Reviews over Nova Domus

• 6Cor24-05-2019

Niet meer

Reizenmei2019 1 Beoordeling in behandeling Geen 4 sterren hotel. Prima locatie. Vriendelijk personeel. Geen 4 sterren hotel. We hadden een kamertje op de 5e etage, je kan met de lift naar de 4e etage, verder moet je lopen, Als je aankomt wordt je koffer wel voor je naar je kamer gebracht. Zeer middelmatige bedden, het matras steekt aan beide kanten 15 cm over de rand van de ombouw, hard matras. We hadden gelukkig wel een “frans” balkon zodat we de deur open konden zetten voor frisse lucht. Van een ijzer stoeltje lag de zitting los. Gelukkig waren we er maar 2 nachten. Het ontbijt was prima evenals de locatie. Personeel is zeer vriendelijk. De douche is heerlijk maar wordt een waterballet. TV en Wifi zijn slecht. Koelkast was buiten bedrijf. Het geheel heeft een zeer oubollige uitstraling. De kamers zijn gehorig. Ik zou de volgende keer een ander hotel zoeken.

• 4Anoniem23-02-2019

Geen 4 sterren waardig!

Erg gehorig, in de zin van niet kunnen slapen omdat er grote groepen schoolreizen aanwezig waren die tot 3 uur 's nachts zeer luidruchtig waren en vanaf 7 uur weer verder gingen. Verder werd de eerste 2 dagen de kamer en badkamer perfect schoongemaakt maar konden we daarna steeds zelf achter wc papier aan.. De entree van het hotel ziet er mooi uit maar helaas is de rest (nog) niet gerenoveerd. Ook is de indeling erg merkwaardig, je dient namelijk met een minilift(max 3 personen, 1 m2) naar 'het restaurant' te gaan. Deze ligt aan het uiteinde van de gang en niet bij de 'hoofd' lift en trap. Voor ons was dit hotel echt geen 4 sterren waard.

• 9Mirjam17-08-2018

Schone kamers(wordt goed bijgehouden),vriendelijk personeel,en de airco werkt!.....heerlijk. De ligging is ook perfect,dichtbij veel bezienswaardigheden en de metro. Is voor herhaling vatbaar👍

• 7Johan01-07-2017

Redelijk hotel, op 10 minuten van Vaticaan.

Voldoet Hotel Nova Domus aan de standaard die past, bij een viersterren status, eerlijkheidshalve nee. Het Hotel is niet met zijn tijd mee gegaan, en op basis daarvan zou je twee een krappe drie sterren mogen toekennen aan dit hotel.

Minpunt bij aankomst de directe confrontatie met een citytax die verrekend moet worden aan het eind van het verblijf. Dit had vooraf duidelijk moeten zijn!

De kamers, deze zijn niet te beoordelen met vier sterren, (twee) maar voldoen zeker als je voor een niet te scheutig budget een acceptabel onderkomen zoekt. Geboekt Logie-ontbijt. Het ontbijt had een keurig assortiment, dat volstaat als dagstart.

Wat beslist goed is de klantgerichtheid van het personeel. Denken mee, geven tips waar nodig, belden voor mij administratie van de Villa Borchese voor planning!

Ligging Op 10 minuten van metro, een verbinding met station Termini (7 haltes) en uiteindelijk via de Leonardo-express in 30 minuten FCO-Airport.

Zou ik dit herhalen, Roma ja, zou m.b.t. dit hotel, kijken naar gelijkwaardig opties!

Roma Hotel ligt op één kilometer afstand van het Olympisch Stadion. Vaticaans museum, plein en basiliek op maximaal 15 minuten loopafstand. Hop on - hop off bus (gele Omnia) van het vaticaan 15 minuten. Vele bekende bezienswaardigheden zijn goed bereikbaar dus kiezen maar.

• 7Mar22-05-2016

Prima hotel!

Het hotel is prima voor een korte stedentrip! Kamer is netjes en wordt elke dag schoon gemaakt. Ruime douche, het wordt alleen een waterballet door het gordijntje dat ervoor hangt. Het duurt ook even voor het water warm is, maar dat is een kleinigheid. TV is nutteloos, wifi daarentegen wel in orde. Het is allemaal wel wat gehorig en dat is voor ons het grootste minpunt geweest. Wij vonden het ontbijt erg netjes. We zijn niet al te kieskeurig dus de variatie aan broodjes en beleg is goed. Ook yogurt, muesli/cornflakes en fruit. Op loopafstand van het Vaticaan! 10 a 15 minuutjes stevig doorlopen en je bent op het Sint Pieter. 5 minuten lopen naar metrostation Cipro. Alles is heel goed te doen met de metro! Denk aan de piazza's, Trevi fontein en Spaanse trappen. Alleen voor het Colosseum overstappen. Kaartje 1,50 (100 minuten), tussendoor uitstappen is mogelijk en anders zat andere kaartjes te koop! Ja, ik raad dit hotel wel aan. Goede ligging en prima voorzieningen.

• 8Sander02-09-2014

Prima uitvalsbasis voor paar dagen Rome

Degelijk hotel op prima locatie! Max 5 minuten lopen naar Vaticaanstad en op ongeveer 100-200 meter van metro station. Binnen 5 haltes ben je in hartje centrum. 4 sterren vind ik wat overdreven, maar alles is netjes, schoon en kamers zijn ruim genoeg. Ontbijt niet denderend, maar voldoende om je dag goed te beginnen!

• 4Fam Mensink & fam Braakhuis03-10-2013

Dit nooit meer

Dit hotel had 4 XXXX , maar volgens ons niet meer dan 2 XX, dus veeeeel te duur !! De slaapkamer was klein , je kon net om bed heen lopen, en een mini-TV met maar 2. zenders, en weinig licht in de badkamer, met bubbelbad dat niet werkte, allen het bed lag goed. Er was ook een bar , maar die was altijd gesloten , tenzij wij aandrongen om hem open te maken. Drank was heel duur > pilsje €5,00 Neen , dit was geen 4 XXXX maar een 2 XX !!!!!!! Ontbijt was magertjes , en diner was heel "dun"

• 3J.Zwanenberg12-09-2013

slechtste hotel ooit

Wij, echtpaar van 68 en 69 jaar, hebben nog nooit zo'n slecht hotel gehad. De eerste kamer die we toegewezen kregen stonk zo erg dat je het er niet kon uithouden. We kregen direct een andere kamer. In die kamer konden we onze kont niet keren zo klein. We kregen weer een nieuwe kamer. De airco was kapot, de koelkast deed het niet, het televisietje van 1980 had 2 programma's. Het diner zou een keuze menu moeten zijn. Geen keuze gewoon eten wat de pot schaft. Op de eerste dag ging het nog wel maar op de 2e dag was het hoofdmenu 3 plakjes gekookte ham en 3 plakjes snijworst. Daar kregen we lauwe gekookte aardappels bij.

• 1Cariati Serena16-06-2013

Very bad hotel, no stars worthy

At our arrival at the hotel we found cockroaches in the room on the floor (they also had no disinfection team called for this purpose). The hygiene in the hotel was very poor (cutlery, glasses and plates were not good crops, , the remains of the previous court were still attached). I have been seriously sick of the food in the hotel. The toilets under at the front desk were not pure, the trash cans were overflowing laying on the ground.

• 6Fred07-05-2013

Merkwaardig hotel

Hotel is zeer beslist zijn 4 sterren niet waard. Sommige dingen gaan goed, anderen niet, Kamer is mooi opgemaakt maar airco doet het niet (fan = brulgeluid en heeft geen effect, plafondplaat bij airco ligt deels open). Door warme leiding door kamer is het > 24C hele nacht. Balkondeur open is geen optie door onveiligheid. Wi-Fi ok. Restaurant eten is matig, Sommige obers wel weer zeer service gericht (maar onhandig). Hoor dat ook van andere gasten. Dingen zitten onlogisch in elkaar (liften klein en te weinig). Receptie hulpvaardig. Koffie na je diner is niet verkrijgbaar (koffie is er alleen 's ochtends in gammele koffiemachine met slechte koffie). Geen vruchtensappen behalve aangelengde sapextracten. Nadat een groep schoolkinderen door ons om 2 uur 's nachts tot de orde geroepen moest worden na uren spoken heeft hotel wel alert op klacht gereageerd. Kortom: een avontuurlijk hotel, medewerkers zeer service gericht maar het gebouw en de staat van onderhoud maakt het ze niet makkelijk.

Hotel Nova Domus info

• LiftenBeschikbaar (2)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • GarageBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Verwarming individueel geregeldBeschikbaar

Entertainment

• MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden