Hotel Nizza

ItaliëLazio (Latium)Rome

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Nizza voor je op een rij gezet:

6.1VoldoendeScore uit 23 reviews
+8/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.1VoldoendeScore uit 23 reviews

• Airconditioning
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

26 Reviews over Nizza

• 7de Vries06-05-2017

Fijn Hotel

Hotel is perfect gelegen in het midden van Rome, vlakbij het station. Ideale uitvalsbasis!

• 8Simone08-01-2016

Prima hotel met ideale ligging

De ligging van het hotel is ideaal, zeker als je houdt van shoppen! Het is vlakbij de mall in Roma Termini en goede winkelstraten. Het hotel heeft een klassieke/oude stijl waar je wellicht van moet houden, maar uiteindelijk hebben wij toch maar weinig tijd in de kamer gezeten omdat we toch de stad wilden zien. Zeker voor de prijs-kwaliteit de moeite waard!

• 7Peter van Andel18-12-2015

Prima hotel met een ideale ligging

Eenvoudig maar heel net hotel. Vanaf het treinstation konden wij het lopend naar het hotel af. Alles in de buurt en goed gelegen ten opzichte van de bezienswaardigheden.

• 1pravdas27-08-2013

не рекомендую отель Ницца в Риме

Я бы не хотел больше никогда пользоваться услугами Гостиница “Ницца”, по адресу ул. Massimo D’Azeglio, 16, город Рим, в одной минуте ходьбы от площади Чинкуэченто Сinquecento, этой гостиницы, потому что считаю этот сервис очень низкокачественным на фоне иных гостиниц Рима, претендующих на сервис три звезды.

Когда я обратился к работнику администрации (на reception, к секретарю), не помню имени, внешне похож на албанца и спросил почему за целый день у меня в номере не убрали, не вытерли пыль, не застелили постель мне ответили: «А Вы только что пришли. Может Вы эту постель и раскидали». Состояние отельных номеров, я их видел несколько, требует ремонта и никак не соответствует тем ценам, которые отель выставляет, даже со скидкой.

• 6Laura06-11-2011

Goei budgethotelleke

We zijn deze herfstvakantie naar Rome geweest en verbleven in hotel Nizza. Het hotel is zeer goed gelegen en heeft vriendelijk personeel al willen ze savonds geen extra kussens geven want blijkbaar doet enkel de kuisvrouw dit (moet je dus smorgens melden). De kamer zelf is heel hard verouderd. Muren gaan af, kapotte tegels op de vloer en schimmel in de douches. Heel weinig bedlakens, ik had het er heel koud snachts. Veel lawaai snachts, we zaten naast iets waar veel containers zijn en die doen ze blijkbaar om 4u snachts leeg. De douche is afgezien van de schimmels zalig, goei straal en heet water (ondanks wat anderen hier beweren). Heel veel keuze aan handdoeken en elke dag nieuwe. Ontbijt hebben we niet genomen. Voor te eten savonds vonden we het restaurant vlak voor de ingang van het hotel zeker het proberen waard. Heel lekkere pasta en tiramisu. Al bij al een echt budgethotelleke!

• 6Gemma01-01-2009

Volgende keer toch maar 4 sterren kiezen

Vriendelijke staf, zeer matig ontbijt, in hele hotel geen stoel te vinden zonder vlekken, rommelige bedden, vies toilet, goede ligging dicht bij station en centrum, televisie met ruis. We hadden eerst piepkleine, donkere kamer. We kregen op verzoek een veel grotere kamer.

• 2Ronald23-11-2008

geen 3 sterren waard eerder 1 !

Oud hotel met oudbollige kamers ( de mijna had zelfs geen raam!! )Erg luidruchtig... Ontbijt ronduit slecht Lauwe oploskoffie! Smiddags GEEN warm water.. na 2 keer klagen dan toch lauw water uit de douche.. 50€ per overnachting was veel Té duur voor dit hotel.. eerder 25€ waard Enige pluspunt.. de ligging

• 3marcella23-06-2008

zijn net terug van onze huwelijksreis. het hotel was erg slecht.we hebben twee keer de kamer moeten weigeren omdat de kamers te slecht,vies en kapot waren omdat er niks anders op zat moesten we de derde kamer nemen,dit was de beste van alle drie.het personeel was zeer onvriendelijk ,kamer was ontzettend smerig,matrassen waren vies lampen-kappen vielen uit elkaar en waren goor,muren versmeerd om maar niet te spreken over de badkamer,die erg onhygiensch was en niet voorzien was van warm water en alles was kapot en verschimmeld, telkens viel de stroom uit en van de gordijnen kon je soep koken. Het onbijt was eigelijk geen ontbijt,tenzij je houd van rubber-crossaints droge toast of sloffe cornflakes met verdere keuze ham en jam meer niet! en de koffie? geen woorden voor. echt geen aanrader dit hotel.

• 7Prina de Nooijer28-05-2008

dicht bij station, alles goed bereikbaar en het is leuk om in zo'n oud hotel te zijn. Ontbijt niet bijzonder, maar dan kun je in Italie niet verwachten! Verder was de kamer wel klein, maar schoon! We waren er tenslotte alleen om te slapen. Rome is geweldig, veel te zien!

• 5L Hak07-05-2008

veel achterstallig onderhoud . 1 kamer geen warmwater andere kamer geen koudwatwer

Hotel Nizza info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV