ItaliëLazio (Latium)RomeHotels RomeHotel NH Roma Villa Carpegna

ItaliëLazio (Latium)Rome

7GoedScore uit 7 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7GoedScore uit 7 reviews
  • 7Waardering

• Airconditioning
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

7 Reviews over NH Roma Villa Carpegna

• 1Anouk16-09-2016

Prima hotel, eten erg prijzig

Mooie kamers en prima zwembad. Prijzen van eten veel te duur. En ligging net iets te ver van metro en centrum.

• 8jack26-08-2013

Zeer goed hotel voor city trip Rome

Nh hotel villa carpegna is een net hotel met een mooi buiten zwembad , zeer goed ontbijt, en vriendelijk personeel. Met de bus , ( 5 minuten lopen ) zit je in 15 minuten in het centrum. Restaurant is niet top .

• 8Albert van Hien01-08-2012

Uitstekend Hotel

We zijn met onze 2 oudere kinderen naar dit hotel geweest. Kamers zien er netjes en verzorgd uit. Zwembad heeft toezicht (badmeester). Ook dit ziet er zeer verzorgd uit. Met de bus makkelijk en snel naar de metro toe en vanaf daar is het centrum snel te bereiken. Kortom een uitstekend hotel als uitvalbasis voor een bezoek aan Rome. Hotel kan zelfs voor een hele redelijke prijs een transfer regelen naar het vliegveld.

• 9Harry24-07-2011

Prima hotel en betaalbaar

Prima hotel met zwembad (!!) en binnen 5 minuten bij het Vaticaan en met een minuut of 10 in het centrum van de stad, beide wel per bus. Maar die kost gelukkig EUR 1 per persoon. Eten bij hotel goed, wel erg duur. Kamers zeer ruim en was uitstekend te doen met 2 kinderen.

• 7Nausicaä27-09-2009

Kan beter

De foto's van het hotel op hun website waren veelbelovend. Ter plekke was dit echter heel wat minder: oud, overal tapijt in kamer en gangen boven (die een oude rookgeur afgaven), de kamer was superklein en enige kastruimte was een kastje met hangers. Badkamer was vernieuwd en proper. Handdoeken hadden ook een chemische geur. Het ontbij was niet om overweldigend: veel yoghurt en voorverpakte confituurtjes. Vanaf 9u30 zijn de pistolets op (ontbijt tot 10u). Is te ver van Rome centrum gelegen: bushalte niet ver van het hotel, maar om terug te geraken is het zoeken en soms combinatie metro, bus en te voet.

• 8Sanne Jong19-09-2009

mooie plek net buiten het centrum met zwembad

Super luxe hotel, mooie kamers met airco wat erg lekker was met temp van rond de 34 graden.ontbijt erg goed, eten deden we in de stad kunnen we dus niet over oordelen. Door een aanbieding op internet bij de touroperator zaten we hier voor een mooi prijsje.

• 8Edward de Reus29-05-2005

Heel mooi hotel, vooral voor de zakenreizigers bedoeld. Wij kwamen per ongeluk in dit 4 sterren hotel, wilden oorspronkelijk naar Grand Palazzo Villa Carpegna, maar de waterleiding op onze verdieping was stuk, dus zijn we naar dit hotel overgeboekt. Gelet op de naam zal het wel van de zelfde eigenaar zijn. Ligt niet erg handig ten opzichte van de metro, maar wel drie buslijnen richting het Vaticaan. Tabacchi om buskaartjes te kopen zit 50 meter van de bushalte. Ontbijt was fantastisch, heel veel keuze en de cappucino is geweldig. Hotel is flink aan de prijs, op hoteldiscount.com betaal je 280,- euro p.n. Hebben wij uiteraard niet betaald ivm overboeking.

Hotel NH Roma Villa Carpegna info

• VerzorgingLogies-ontbijt