7,3

We hebben een aantal aanbieders voor NH Collection Roma Vittorio Veneto voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel NH Collection Roma Vittorio Veneto in het Nederlands

zoweer

fam gloudemans
28-9-2010

Door een overboeking kwamen we in dit hotel aan de rand van het centrum terecht. Toch is het goed te bereiken ,de metro (spagna) ligt op 5 min. lopen. Het hotel ligt bij het villa Borghesa park. De kamers zijn prima en de bedden heerlijk, ook de badkamer is luxe. Het ontbijt is erg goed, wij hebben het erg naar onze zin gehad en zullen dit hotel zeker weer boeken!

Gereisd Met oudere kinderen in september 2010

niet voor je huwelijksreis

jdws
26-8-2010

Dit hotel was niet wat wij van NH gewend zijn. Vooral de dames achter de receptie toonden een arrogantie die eigenlijk een beetje misplaatst was.

Gereisd Met partner in Thu Oct 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeker een aanrader!

Mieke
31-7-2009

NH Vittorio Veneto is een modern hotel met mooi ingerichte kamers en een heerlijk uitgebreid ontbijt! De medewerkers zijn op een uitzondering daargelaten allemaal erg vriendelijk en behulpzaam. Het hotel ligt dichtbij verschillende restaurantjes maar deze zijn over het algemeen vrij prijzig. Voor de ietwat goedkopere restaurantjes moet je minimaal 15-20 min. lopen, evenals voor het centrum. Een bushalte ligt op enkele minuten lopen van het hotel en de bus rijdt regelmatig en goedkoop. Tevens ligt er direct achter het hotel een park waar je lekker kunt wandelen of relaxen.

Gereisd Met partner in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel NH Collection Roma Vittorio Veneto in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel NH Collection Roma Vittorio Veneto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.