Tijdelijk €25 aanbetaling

8.3FantastischScore uit 52 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

52 Reviews over Nazionale

• 10martinbons02-08-2015

fantastisch

Fantastisch hotel. Voor een groot deel gerenoveerd. 5de verdieping iets te laag plafond maar een andere kamer gevraagd .Geen probleem. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Hotel ligt zeer centraal en in een gezellige buurt. veel terrasjes en winkeltjes. Bezienswaardigheden op loopafstand. Vaticaan en Colosseum op ca. 25 minuten.Prijs van het hotel is wel wat hoog maar je bent overal dichtbij.Goede bedden en mooie kamers. Ontbijt is goed. Als we weer naar Rome gaan , gaan we weer naar dit hotel

• 9Hans12-03-2015

Grandooos Hotel met perfecte ligging.

Hotel ligt op loopafstand van alle bezienswaardigheden, en personeel is bijzonder vriendelijk. Wij kregen gratis een update naar een de-Luxe kamer op de 6 de verdieping (kamer 603) met een mooi uitzicht over Rome. Ontbijt is zeer uitgebreid en echt meer dan goed. Er liggen elke dag verse eieren die je zelf in een mandje kan koken. Ook de koffie smaakt er zoals thuis. Kortom een aanrader voor een ieder die Rome wil bezoeken.

• 9Ron24-12-2014

Mooi hotel vriendelijk personeel en ontbijt

Hotel ligt aan het plein waar ook het parlement is gezeten. Hierdoor is er vrij veel politie aanwezig. De ligging is echt perfect, alles is op loopafstand van het hotel.

• 8johngoedkoop20-06-2014

prima hotel!

Dit hotel ligt op een ideale locatie midden in Rome. Bijna alles is vanaf het hotel te voet te bereiken. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.Wij hadden logies/ontbijt geboekt en het ontbijt was meer dan prima,zeer uitgebreid voor Italiaanse begrippen. Helaas was de kamer wat aan de krappe kant,de doorgang naar de badkamer was erg smal! Let daar op bij het aanvaarden van de kamer.

• 9C.R.Borghart (Rob)19-12-2013

een plek om terug te komen

Zeer vriendelijk hotel. Vriendelijk personeel, schone kamers en een zeer goed ontbijt. De taxi-service van het hotel is een aanrader. Prachtige locatie, op rustig plein, op loopafstand van (bijna) alles in het mooie Rome. Wij komen er zeker terug!

• 6J. de Jong07-11-2012

Stinkend naar sigarettenrook

Mooi hotel met een wat kleine kamer. Je kunt niet even gezellig gaan zitten. Nu is daar weinig van gekomen, omdat we zo'n beetje heel Rome te voet hebben gezien. Wat een prachtige stad. Alleen baalde ik enorm achteraf dat ik er niets van heb gezegd dat bij binnenkomst de tv knetterhard aanstond en de kamer enorm stonk naar (sigaretten)rook. De derde nacht was de lucht pas weer een beetje normaal. Ook de kruier deed of het normaal was toen hij onze koffer bracht. Dit verwacht ik niet van een 4 hotel. Ik had het niet moeten accepteren. Voor de rest alles op loopafstand te bereiken en behulpzaam personeel. Lekker ontbijt en 1 uur gratis internet.

• 8Marjet06-09-2012

Goede uitvalsbasis voor een citytrip

Het hotel is centraal gelegen; vanuit hier kun je lopend alle bezienswaardigheden van Rome ontdekken. Na een super ontbijt kun je er een hele tijd tegen aan! Personeel was erg vriendelijk en ze hielpen goed bij vragen (zelfs online inchecken voor de terugvlucht werd voor ons geregeld). Enig minpuntje waren de bedden waarvan de matrassen aan vervanging toe waren. Verder een aanrader!!!

• 8G.L.21-08-2012

Uitstekend hotel in Rome!

Tijdens onze rondreis in Italie (zomer 2011) 4 nachten in dit hotel verbleven. Prima hotel op een rustige lokatie. Het is gelegen aan een autovrij plein waar ook het parlementsgebouw zit dus geen druk autoverkeer onder het raam van je hotelkamer! :) Prima verzorgde kamers, heerlijk ontbijt en om de hoek (op 100 m. loopafstand) de beste ijsboer van Italie, Giolitti!

• 5anneke06-03-2012

Slechte bedden op een goede locatie

Redelijk rustig hotel op een goede centrale lokatie. Echter de bedden zijn keihard. We hebben 3 verschillende kamers bekeken en allemaal even slecht. Het ontbijt was prima.

• 6Klaas02-07-2011

Hier ga ik vaker heen!

Hele mooie kamers, goed eten en makkelijk met openbaar vervoer naar het centrum

Hotel Nazionale info

• LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar