Zorghotel, Kleine hotelsWeer vandaag33°19°
Hotel Navona Palace Residenze Di Charme

We hebben een aantal aanbieders voor Navona Palace Residenze Di Charme voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl

1 review over Hotel Navona Palace Residenze Di Charme in het Nederlands

Perfecte plek om Rome te ontdekken

Diana
18-8-2011

Geweldig mooi hotel, in een mooie omgeving, vlakbij het Piazza Navona. Kamers en suites in het Navona Palace Residenze Di Charme hebben een lcd-televisie met satellietkanalen en gratis WiFi. De suites zijn voorzien van aparte woon- en slaapgedeeltes, en sommige hebben plafonds met houten balken. Wij hadden de suite voor 4 personen, hoge plafonds, ruime kamers, schitterende badkamer.

Het Palace ligt in een voetgangersgebied met tal van winkels, cafés en restaurants. Er wordt elke ochtend een continentaal ontbijt geserveerd (evt. gratis op de kamer!!)

Het wellnesscentrum omvat onder meer een Turks bad en een fitnessruimte. Massagebehandelingen zijn ook beschikbaar.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Navona Palace Residenze Di Charme in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Navona Palace Residenze Di Charme zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.